Alla inlägg under maj 2007

Av IdahoJ - 31 maj 2007 14:00

Oj då.. redan torsdag.. Känns ju som om det var söndag igår,, MEN INTE MIG EMOT att ha helg snart igen:)


Veckan har som sagt gått hur snabbt som helst!


I söndags vart det en tur till Uppsala med lite shopping. Hela 5 par skor lyckades jag handla! Ett par svarta pumps, ett par röda i lack, ett par guld sneakers, ett par leopard pumps (och nej inte några tacky kärring-pumps) och slutligen ett par mörkgrå pumps.Vart det 5 st? Ja jag fick med dom alla. Hmm,, undrar hur många par jag har egentligen?!?

Och ändå så har man ju aldrig några skor att sätt på sig, hur går det till egentligen? Men det är väl som med allting annat, man är aldrig nöjd utan vill jämt ha mer..


Idag är jag ledig! Hur skönt som helst! Men nu börjar man känna att man borde börja ta tag i lite saker här hemme oxå:(


Men i tisdags och onsdags kväll var jag såå duktig. Satte mig och tog tag i alla tjocka buntar med viktiga papper/räkningar/försäkringar/garantibevis etc och satte in dom i diverse pärmar. Köpte pärmar, plastfickor, häftapparat, innehållsregister (heter det så förresten?), gem och lite små plock för att göra det hela lite roligare. Vet inte om det var så roligt att göra men det känns skönt att ha det gjort.


Näe nu är det dax att hänga lite tvätt och ladda en ny maskin!

 See ya!

Av IdahoJ - 26 maj 2007 16:34

Jaha,, Vad ska man skriva om här då? Ngt intressant? Ngt roligt? Egna tankar?  Funderingar? Får se vad som kommer att dyka upp här!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards