Alla inlägg under januari 2009

Av IdahoJ - 23 januari 2009 20:48

.. att man kunde skicka ett mess till 118 100, om man skrev i messet ; Vem är förnamn efternamn, bostadsort? Så skulle man få info om sig själv.. Provade svaret jag fick; 118 100 tror att xxx xxxxxxx är en charmig intelligent tjej. Hon gillar att åka vattenskidor och att läsa böcker baklänges.

Charmig och intelligent stämde väl;) men kanske inte det andra..

Näpp nu börjar Let´s dance igen..

Av IdahoJ - 23 januari 2009 20:24

I så fall kan du kika på detta. Har aldrig varit ett "fan" av henne men här visar hon andra sidor.. Blir mycket kikande på datorn när man är sjuk. Är helt ensam hemma i kväll också, inte ofta det inträffar. Blir tyvärr hemma i morgon också.. Hade feber nu på kvällskvisten:(

Av IdahoJ - 23 januari 2009 11:45

Hemma och sjuk idag igen.. Igår sov jag typ hela dagen. Idag känner jag mig lite bättre. Har ätit frukost, chips, nyttigt och näringsrikt;) Kollade på The City samtidigt. Nu blir det till att krypa ned i sängen och försöka sova lite, så att jag förhoppningsvis är pigg och kan arbeta i morgon.

Av IdahoJ - 23 januari 2009 09:16

Blev lite shopping.. Men varför finns inte allt på nätet?



Av IdahoJ - 19 januari 2009 21:50

Sjukt, sjukt länge sedan.. Jag vet..


Har köpt en ny bil sedan sist! Mer än nöjd:)

Ovido - Quiz & Flashcards