Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Middag?

Av IdahoJ - 12 september 2009 17:10

Är ensam hemma över natten. Om jag ska vara ärlig så är det riktigt skönt! Inte ofta jag är det, antingen är vi 2st jämt eller 4st, passar på att njuta riktigt. Har hyrt 2 filmer som inte P vill se, så då passar jag ju såklart på att göra det nu. Middag däremot vet jag inte om jag vill göra, funderar faktiskt på att gå och köpa chips och dipp till middag. Är inte det en ok middag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IdahoJ - 28 april 2010 22:04

           ...som fortfarande spanar in min blogg.. Urkass nej, väredelöst med bloggandet. Har inte haft tid eller prioriterat detta. Vem vet? Kanske faller lusten på igen. Kanske ska man börja om på nytt någon annan stans?!? Massor har själ...

Av IdahoJ - 10 januari 2010 20:12


   Vet att det var evigheter sedan.. Har varit i Sthml i helgen. Kunde inte låta bli att köpa denna snygga klänning, blir perfekt att ha på sig på middagen i soliga landet=) ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 22:12


   http://www.tv3.se/play   känns som om det bara är jag som har missat fru Anka och co.. Det ska det bli ändring på nu, avsnitten finns ju på treans hemsida! ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 21:10

Drog till jobb2 vid 0745, sedan jobb1 9,15-18,15. Blev kvar och pratade med L efter jobbet. P var förbi jobbet och hämtade bilen, han skulle till Södertälje och kolla på hocky. Så det blev att traska hem.. Uff, det var länge sedan! Blev verkligen en ...

Ovido - Quiz & Flashcards