Alla inlägg under augusti 2008

Av IdahoJ - 22 augusti 2008 13:45

Sitter och dricker välling nu. Yummie! Blir kanske ngn kopp om året, funderar starkt på att dricka det oftare. Osockrad då naturligtvis.

Av IdahoJ - 22 augusti 2008 09:08

Ledig idag:)


Låg sjuk min första arbetsvecka, men nu är det nya tag!


I onsdags var jag på "smink party" och i går var det p-möte. Veckorna flyger i väg som vanligt.


Imorgon ska jag jobba och efter det bär det av till Sätra Brunn där moster ska firas. Hon fyller 50år och firar det genom att bjuda närmsta familjen (12 pers) på afternoon tea, champagne, middag, övernattning och frukost. Vilken moster man har! Trodde bara att man behövde håva in presenter;9


Har även fått 100% anställning på jobbet nu, istället för mina tidigare 90% och det känns skönt. Ska iväg och jobba i Kupolen butiken på onsdag och veckan efter ska jag på kurs i Sthlm.  Känns väldigt roligt på jobbet för tillfället:)



Av IdahoJ - 10 augusti 2008 21:11

..att jag är en katastrof på att uppdatera.. Nu blir det nya tag dock.. Har en semester dag kvar. Börjar att arbeta på tisdag igen:( Är alldeles för sliten för att uppdatera nu, har haft en tredagars i Gävle på Cityfesten:)

Ovido - Quiz & Flashcards