Alla inlägg under juli 2009

Av IdahoJ - 30 juli 2009 20:14

Nu har jag endast 6 arbetsdagar kvar innan jag har semester=) Känns så välbehövligt.. Har absolut inget inplanerat denna semester, känns jätte konstigt. Mange undrade om vi inte skulle med på en ålandskryssning, 3 st par, men jag vet inte..


Vi var i Sthlm torsd-sönd förra veckan, bodde i mammas och mosters torp. Var på tekniska muséet, shoppade, var på allsvensk fotboll, AIK-Djurgården, damerna=) Det var riktigt kul faktiskt!! Att se Victoria Svensson spela, riktigt duktig var hon i första halvlek.. Tror att ca 8-9 spelare från lagena ska vara med och spela i landslaget under EM.


Oj, nu börjar programmet på tv igen.. Hörs!!

Av IdahoJ - 1 juli 2009 20:47

Hallå! Det var inte igår!!


Har varken haft tid eller lust att skriva något här. Tror att jag ska ta bort den.. Gillar att läsa bloggar men jag är inge vidare på att skriva själv.. Hmm..Den som lever får se;)

Ovido - Quiz & Flashcards