Alla inlägg under november 2007

Av IdahoJ - 30 november 2007 22:49

Fru skitnödig och fröken falsksång ska till globen. Missförstå mig inte, jag gillar dom skarpt båda två. 


(Bild från www.tv4.se )


Av IdahoJ - 30 november 2007 22:44

det är ju det första man tänker på när man hör namnet Bingo Rimér. Var in på hans hemsida och tittade lite på biler han tagit. www.BEINGBINGO.COM

Vad duktig han är!

Av IdahoJ - 29 november 2007 20:24

Ibland undrar jag om vissa människor tänker. Tänker efter före. Vissa tänker nog inte alls innan dom säger/gör vissa saker. Men dig jag syftar på.. du tänker inte mycket du.. Du förstör både för dig själv och andra. Du sårar och gör illa dom människor som borde stå dig närmast. Men om några år när dom människorna blivit större och förstår mer, så tror jag och hoppas att du står där själv. Med skägget i brevlådan!! DU FÖRTJÄNAR INTE BÄTTRE ÄN SÅ!! APA DÄR!!

Av IdahoJ - 27 november 2007 21:18

Idag fick jag ett ryck. Ringde frisören 0945 när jag kom ut ur duschen. -Vi har en tid  1015. Snabba ryck!! Tog ett ett snabbt beslut. Lugg får det bli! Började jobba 1130. Fick 6 (sex) kommentarer om hur bra jag passade i det:) Alltså måste jag ha fattat ett bra hastigt beslut. Får se hur nöjd jag är när jag ska försöka få till den själv.. Jäkla virvlar man har:(

Av IdahoJ - 27 november 2007 21:04

Av IdahoJ - 27 november 2007 20:47

Här åt jag lunchbuffé i lördags med mor och moster. Otroligt gott! För mig som är vegetarian är inte utbudet så jätte stort här i hålan jag bor. Men här åt jag så att jag höll på att spricka:)

Av IdahoJ - 27 november 2007 20:27

På denna sida kan du designa ett par egna Nike skor. Precis som du vill ha dom! Mina blev jätte snygga och skulle kosta 1200:-


http://nikeid.nike.com/nikeid/index.jhtml?_requestid=5599584#home


Tyvärr kunde jag inte få upp min bild här:(

Ovido - Quiz & Flashcards