Alla inlägg under september 2007

Av IdahoJ - 29 september 2007 10:10

Dom har sökt på:

*Sveg + blogg

*Priv hemsida snygg tjej

*Skriva om ensam hemma

*Bomagasinet Sundsvall

*Bimbo look

*Tidsfördriv

*Top model 2007 sthlm

*Vecko revyn

*Kristallen

*Katrin Schulman

*Carolina Gynning



Av IdahoJ - 29 september 2007 09:14

..för att hämta Johanna. Hade med mig en rejält dragen P oxå. När man ska ner till stan så åker jag förbi en skola. Man får köra max 30 där. Kollar till på hastighetsmätaren. Oj, 45.. Kollar i backspegeln.. HJÄLP!! Polisen är bakom.. Hann tänka extrem många tankar. Faaaan nu blir jag av med körkortet:( Dom fortsatte att åka efter mig hela vägen tills jag stannade vid thai restaurangen. Då åkte dom bara förbi. Skönt.

Av IdahoJ - 28 september 2007 23:31

Första men definitivt inte sista gången. Har nyss kört ner Johanna och Anders sondotter Emma ner på stan. Dom kom förbi mig på jobbet tidigare idag och hörde om inte jag skulle med ut. Är inte i form för någon utgång:(

Istället sitter man hemma och blir hög som ett hus av färg-ångor.

Kan ju inte vara nyttigt. P har målat trappen upp till övervåningen, nu i kväll. Så här sitter man snorig, hostig, ev febrig och halvt väck i skallen.

Körde P hem till sin svåger för en stund sedan. Han undrade om jag inte kunde hämta honom sedan. Känns ju som om man är skyldig en hel del skjutsar.. Sa till Johanna att hon kunde prova att ringa när dom ville hem, så kan jag kanske hämta dom om jag är vaken. Mest av allt skulle jag faktiskt vilja sova nu.


Igår kollade jag klart på alla The Hills avsnitt, får väl börja och kika på Laguna Beach avsnitten istället.

Av IdahoJ - 28 september 2007 21:20

  Kul att man kan få reda på vad idolerna har på sig..

http://www.tv4.se/idol/578069.html

Av IdahoJ - 27 september 2007 21:22

Är så jäkla bra!

Av IdahoJ - 27 september 2007 21:13

... men jag tycker att det är sjukt äckligt!! Har då aldrig varit med om att jag måste spy när jag har mensvärk..

Av IdahoJ - 26 september 2007 23:16

dax att kolla på ett avsnitt och sen sova. Ska börja arbeta 0730. Inventering imorgon igen. Men förhoppningsvis kommer man hem lite tidigare då,, Hoppas går ju. Var hos Johanna i ca i 1/2 timme sen började jag att må ännu sämre. Men det var trevligt den lilla stund det varade! Sov gott!

Av IdahoJ - 26 september 2007 19:12

.. mår pyton:( Orkade knappt att gå till jobbet i morse, men fixade ihop 9 timmar där ändå. Johanna frågade redan i måndags om jag inte skulle ha en tv-kväll med henne idag. Vi har ju knappt träffat varandra på dom sista månaderna. Så nu ska jag äta lite fil och müsli och ta bilen till henne. Undrar hur många meter det är till henne egentligen? Tar nog bara max 5 min att gå till henne, men om jag går dör jag nog. Näe då.. Får se om jag orkar mer än en timme.

Ovido - Quiz & Flashcards