Alla inlägg den 6 september 2007

Av IdahoJ - 6 september 2007 08:15

I måndags började jag arbeta igen. Idag är det torsdag och jag vill ha semester. Det är inte mitt arbete jag vill i från utan denna boring vardags tristess. Vakna på morgonen. Plocka ur diskmaskinen/plocka i den. Kanske ladda tvättmaskinen. Skrikit/bråkigt vissa veckor på morgonen. Plocka lite allmänt. Åka till jobbet. Arbeta. Åka till mat affären efter jobbet. Hmm.. Vad ska man äta till middag? Hmm.. Hem. Laga denna maträtt. Kanske lite hjälp med läxläsning/aktiviteter. Hänga tvätt/tvätta. Städa/plocka lite. Vika tvätt. Städa lite i köket. Sitta å glo på tv. Sova. Å sen en ny lika underbar dag igen:(  Vem f*n gnäller jag för? Alla har väl ungefär samma innehållsrika liv. Men jag skulle vilja ha en aktivitet.. Vad ska jag börja på? Har fått världens sämsta kondis på den månad jag har haft körkort. Tagit bilen överallt. Får nog bli skärpning på den fronten! nja lr kanske.. ;) Näe det är bara att bita ihop! Får drömma mig bort till semestern om 1 år;)


Ha en kanon fin dag!


(Bilden är från semestern i år)

Ovido - Quiz & Flashcards