Alla inlägg den 23 september 2007

Av IdahoJ - 23 september 2007 22:02

INNELISTAN1Linda Hammar

Att hon vann branshfesternas största och enda pris ”Kristallen” för årets dokumentär är helt rätt. Men när får hon ett eget program, damnit?

Håller fullkomligt med Vecko Revyn om detta!!

Av IdahoJ - 23 september 2007 15:19

Var på väg att beställa deras bok från nätet men man var tvungen att registrera sig och skriva en massa. Orkade inte det just nu. Tror ju inte direkt att det är den djupaste boken direkt men säkert ett soft tidsfördriv.


Går att köpas här:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9173510912

Av IdahoJ - 23 september 2007 02:49

Då har man lyckats få flera timmar att gå igen då. Var på väg att somna redan 1930, men nu är jag vaken än. Suttit och kikat lite på facebook samt bloggar. Men nu måste jag gå och lägga mig om man ska få ngt gjort i morgon.


(Vår tapet i halltrappen, men nu är det listat också)

Av IdahoJ - 23 september 2007 00:36

Men man har ju inte fått sin hunger mättad nu..Var ett bra tag sedan jag såg något med honom.. Måste åtgärda det om några timmar. Mmm, vilken karl!!

Av IdahoJ - 23 september 2007 00:21

säga vad man vill om den tjejen, jag gillar henne skarpt!


Herregud, ta alla människor med en nypa salt..


Tycker att hon verkar vara en rolig/charmig/lättsam tjej. Jag blir bara glad utav att se henne. Ett smittsamt leende:) Vissa tjejer kör på sin "bimbo look" och spelar blåsta. Carolina pratar innan hon tänker, men allt gör hon med glimten i ögat! Gillar sådana människor, dom som verkar ta livet med en klackspark..

Ovido - Quiz & Flashcards