Alla inlägg den 12 september 2007

Av IdahoJ - 12 september 2007 23:23

det dök upp igen. Skumt!

Av IdahoJ - 12 september 2007 23:21

Var jag uppe i Sveg.

På fredagens morgon bestämmde jag mig för att åka.Jag stod vid busshållplatsen och tänkte; varför inte? Hade inte packat.Slutade jobba 15 men min skjuts hem kom inte förrens 1530.Sprang in och slet ner lite kläder i en väska. Vad har jag glömt? Hur ska jag klara av att köra så långt? Det längsta jag kört i ett sträck är ju från Sthlm-hit. (Ca 13 mil)J skulle inte komma dit förrens på lördagen. Men hon fixade "barnvakt" åt mig. A-M lovade att jag skulle få sova hos henne. Snäll tjej det där. Bilresan gick bra. Tog 4 timmar, men då tankade jag i Hedemora, stannade och köpte vatten strax innan Orsa. Kom upp vid 20.00 In med väskorna hos A-M.Fick bärhjälp av A. Tack! Jag kan ju inte påstå att jag packat bra;) Vi åkte hem till A. Låg på hennes soffa, kollade på kort och snackade skit. Tog en biltur med tjejerna och dom guidade runt mig i storstaden. *fniss* Svegs/världens största myrstack + ett gäng fulla fjortisar  var allt Sveg hade att erbjuda.

Lämnade av A hemma hos sig. Hem till A-M , kröp upp i soffan och pratade lite.

Lördag:


Låg och slappade hela förmiddagen. Skönt. Kl 1345 var jag tvungen att ta mig ner till A-ms jobb. Hade lovat J att jag skulle köpa cider åt henne. Efter att A-M slutat jobba så fikade/lunchade vi på Nyan. Gott och trevligt! Hem och vila/ladda för kvällen. A kom och hämtade oss. Vilken service;) En trevlig Sara kom samt Johanna. Blev mat och prat:) Trevligt.

  (Anna! Hur mycket pengar ska du ha förresten? Glömde helt bort! Förlåt!)

Ännu en Sara, Maria och Maria kom också. Två killar dök upp. Då blev det dessvärre lite tråkigheter:( Men men.. Vi gick till Folkan. Hade ganska kul. Men som vanligt tycker man att alla ställen stänger för tidigt. Hem till Anna igen. Jag å Johanna skulle sova hos Märta, men lilla jag slocknade på Annas soffa med Johanna brevid mig.


Söndag:


Vaknade och då hade redan Anna begett sig på dop. Märta kom och vi drog till Knuten för att äta en flottig återställande pizza. Gott! Var inte ett dugg sugen på att sätta mig i bilen och köra dom 29 milen hem:(


Tack tjejer för en trevlig helg! Måste göras om! Snart..


Av IdahoJ - 12 september 2007 23:04

Fan. Apan i helvetet. Har suttit i ca 20 min och skrivit ett inlägg om helgen. Vad tror ni hände? Jo men visst försvann inlägget.. Det är ju inte första gången det händer. Någon annan som varit med om detta lr är det jag som gör ngt fel? Blir tok-less på det här!! Näe nu skiter jag i det här och går och lägger mig istället. Söv gött!

Av IdahoJ - 12 september 2007 21:44

-kändes ju otroligt pinsamt. Varför känns alla "försvenskningar" av program så pinsamma? B.. Men får väl  ge det en chans till..Kusin blev kvar en natt till!

Ovido - Quiz & Flashcards