Alla inlägg den 10 september 2007

Av IdahoJ - 10 september 2007 23:12

Istället för att skriva själv har jag läst en massa andra bloggar istället. Har inte skrivit ngt om min resa till Egypten lr resan till Sveg. Men det kanske kommer när man får lite inspiration?!? Känner mig lite omotiverad till allt just nu. Vet inte varför faktiskt? Har haft en trevlig/skön helg. Trivs på mitt jobb. Hmm..


 Blev ganska förvånad när en person hörde av sig här om dagen. Men trevligt var det!


Människor kanske tänker på mig också ibland? Det kanske inte bara är så att det är jag som funderar hur dom har det?


När man läser andras bloggar så kan man bli


Näe jag kände att jag inte kunde uttrycka mig något vidare just nu:(

Av IdahoJ - 10 september 2007 21:40

..reklam igen? Men hur ska detta sluta?

Av IdahoJ - 10 september 2007 21:17

Om ni har följt det tidigare så är det väldigt spännande nu..

Å dessa pausar när man bara vill se fortsättningen på en gång!

Måste ju hämta tvätten från källaren oxå. Men tänk om jag missar början efter reklamen? Måste skynda mig nu!

Av IdahoJ - 10 september 2007 21:03

CSI. Te och tända ljus! *MYS*

Av IdahoJ - 10 september 2007 08:08

Å vad man blev sugen på en dag liggandes i soffan med en filt över sig och en hel hög med filmer. Drömma går ju;) Fick precis reda på att jag skulle få vara ensam hemma till 22 i kväll. Det är SÅÅ skönt att få vara själv ibland. Å göra precis ingenting om man vill. (Men jag får abstinens av detta hus som ser ut som en bombnedslag just nu) Oj, nu måste jag skynda mig in i duschen! Ha en fin dag! Kramar

Av IdahoJ - 10 september 2007 00:09

blev en väldigt spontan tur till Sveg i helgen. Återkommer med mer info senare. Nu -SOVA!!

Ovido - Quiz & Flashcards