Alla inlägg den 11 september 2007

Av IdahoJ - 11 september 2007 16:29

Min 14 åriga kusin kommer och ska sova över hos mig i natt. Hon kommer till 20.00 och då ska vi kolla på Idol. Ska försöka att ha en internet-fri kväll. Blir så fruktansvärt osocial när man sitter framför datorn. Får se hur man lyckas;) Har bara 1 1/2 arbetstimmar kvar på jobbet. Får gå ut och arbeta nu. Efter jobbet, köpa middag och lite gott åt oss till Idol.

Av IdahoJ - 11 september 2007 10:40

.. nu spillde jag te över hela mig.. Får man stanna hemma när ens dag börjar som min? Har ju svårt att tro att det kan bli en bra dag idag:(

Av IdahoJ - 11 september 2007 10:25

Här har man suttit och gnällt över att man aldrig hinner ngt.


 I natt hade jag svårt att somna. Somnade ca 02.30 Satt framför dator tills dess.. Alltså har jag inte försökt att sova. Det första jag gjorde när jag vaknade nu i morse var i stort sett att sätta på datorn. Var i väg och fixade lite grejer i ca 1 1/2 timme. Vad tror ni det första jag gjorde när jag kom hem? Japp, startade datorn!  Åt frukost samtidigt som jag satte på pasta vattnet. (Till matlådan) Passade på att ringa ett samtal. Medans jag äter mina flingor så hör jag ett konstigt ljud. Vad f*n?!? Hade glömt vattnet på plattan. Häller i pasta. Ska koka i 9 minuter. Bra då hinner jag kika på Facebook en sväng. Nämen va kul henne har jag inte träffat på jätte länge, och inte henne heller... Men höll inte jag på med något? f****n pastan!! Så nu blir det överkokta makaroner till lunch. Gott. Näe. Hur disträ är man inte? Undrar hur det kommer att gå på jobbet idag då? Tur för mig att jag bara arbetar 11.30-18.00 idag. Men ändå. Mycket kan gå fel på dom timmarna.. Istället för alla timmarna jag spenderat framför datorn det sista dygnet, kunde jag ha städat hela mitt hus. Så det hade varit rent och fräscht, istället för den dryga halv centimetern med slip-damm som ligger överallt nu:( Men prioritering.. Nu måste jag sätta lite fart här om jag ska bli klar till jobbet. Hoppas att just DU får en jätte fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards