Alla inlägg den 1 september 2007

Te

Av IdahoJ - 1 september 2007 08:26

Nu när man kom hem till denna kyla måste man ju bunkra upp med te! Stearin ljusen är redan fixade. Varje gång man är förbi den stora möbeljätten (IKEA) köper jag massor. Är det någon som kan tipsa om ett gott te? Blir så lätt att man köper samma gamla utav vana..

Av IdahoJ - 1 september 2007 08:19

Vet inte vad det är med mig nu för tiden. Somnar nästan på en gång jag sätter på en film.Igår var det HANNIBAL RISING -Ondskan vaknar som gällde. Jag låg och slummrade mig igenom hela filmen. Vaknade till då och då. Vad har hänt? Vem är han? Varför då? Roligt film sällskap man är. NOT!! Så nu sitter jag och äter godiset från i går kväll till frukost. Nyttigt och näringsrikt för en bra start utav dagen;) Ska nog sätta på filmen och göra ett nytt försök *snark* ;)

Av IdahoJ - 1 september 2007 07:48

..köpa mig ett par stövlar igår.. Åkte en sväng till Kupolen. Skulle egentligen inta ha nånting, men det är ju då man hittar grejer:)

Dom är finare irl än på bild!

Ovido - Quiz & Flashcards