Alla inlägg under januari 2008

Av IdahoJ - 31 januari 2008 22:41

På denna blogg skriver jag precis om vad jag vill och har lust med. Är jag nere, arg, förbannad, glad, lycklig eller kär så skriver jag det.

Läser lite olika bloggar och förundras över hur vissa utav tjejerna alltid ska vara så jäkla lyckliga. Livet är så underbart konstant, typ: "-Å en liten fågel bajsade på mig, men det gjorde inget för att den var så söt och kvittrade så fantastiskt". Urk och blä! Sure, det är ingen höjdare att läsa värsta neggo-bloggen men ändå.. Känns inte det lite falskt?


Livet suger faktiskt ibland, ibland är det helt underbart.

Av IdahoJ - 31 januari 2008 21:39

...Rocco 2.. Ska vi lyckas ta oss ner levande i morgon? Snön fullkomligt vräker ned nu.. Häpp, allt löser sig, det gör det jämt! Är fortfarande irriterad för inlägget som försvann.. Men bara lite;)

Av IdahoJ - 31 januari 2008 21:26

Hade skrivit ett såå jäkla långt inlägg med länkar och skit. Det försvann!! Jävla skit! Lägg ner! Nu skiter jag i det här!!

Av IdahoJ - 30 januari 2008 22:46

.. är en bok du måste läsa. Så otroligt bra! Finns att köpa här.

Av IdahoJ - 30 januari 2008 22:13

Jag fixade middag i kväll, falafel i pita bröd med lite smått och gott i. P ville ha svamp i, visst ser den helt mongo ut? Ha ha:) Var tvungen att föreviga den. Tyvärr blev bilden lite suddig men..

Av IdahoJ - 30 januari 2008 22:10

Farligt att vara tillbaka på jobbet efter 2 veckors sjukdom. Vi har fått in en massa nya fina kläder. I måndags försökte jag att ta den lite lugnt på shoppingfronten. Kom hem med två par trosor ändå;)  Så fräscha färger!

Av IdahoJ - 30 januari 2008 22:07

I fredags köpte jag tulpaner för att göra mig själv lite gladare. Är ju så boring att vara sjuk:( När jag hämtade mor vid tåget så hade hon med en liten bukett åt mig oxå:) En krya på dig blomma. Jag har världens bästa mor!

Av IdahoJ - 30 januari 2008 21:43

Datorn har fungerat i 35 min nu utan att lägga av:)Idag har jag dessutom mått bättre! Lovely! Hur kan man vara på så oförskämt bra humör när man knappt har sovit ngt + inventerat på jobbet?Det känns bra!Inventeringen gick snabbt idag, vår nya praktikant var med, kanon söt tjej! Intresserad och arbetsvillig. Känns bra!I morgon lutar det åt att fika med en bekant som jag inte har träffat på flera månader.På fredag bär det av till sthlm, ska bli skönt att komma iväg en sväng.Det blir en tur till IKEA och The One. Kanske bio besök, men ett som är säkert är att vi ska ut och äta en massa gott! P vill ha sushi och jag har längtat efter indiskt länge.Ser verkligen fram emot detta!

Ovido - Quiz & Flashcards