Alla inlägg den 17 januari 2008

Av IdahoJ - 17 januari 2008 13:31

Blev typ lika rädd som när den här filuren från Twin Peaks dök upp i tv.

Då var man inte kaxig.

Jag sitter här hemma och läser bloggar i lugn och ro, så hör jag någon knacka tyst på dörren. Det var jag inte beredd på.. Fick 1000tankar i huvudet. Är det en rånare? En mördare? Så går jag och ska öppna dörren, ingen står där (har en dörr med "fönster" på, heter det ngt speciellt förresten?!?) jag öppnar dörren försiktigt... Där står en snorig kärring!

-Är det du som har damfrisering?

Alltså var det bara ett förvirrat russin som hade gått fel och skulle till grannhuset!! Och här höll jag på att se livet passera i revy.. Daaa..

Av IdahoJ - 17 januari 2008 13:25

Hej

Äntligen är din beställning på väg.
Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon fredag.

mvh Anders



Å snart kommer den! Beställde den 7 januari, och det är ju bara 11dagar i så fall! Det tycker vi om.

Av IdahoJ - 17 januari 2008 10:33

Score: 10 out of 10Question 10: Correct!10. Having had such a great time with Corey, Audrina calls him…The oneRomeoA keeperA doll faceThe correct answer is A keeper
Corey's gentlemanly behavior earned him Audrina's title of a "keeper". .Excellent! You must live in 'The Hills' cause you know your stuff!Think you can do better?

Av IdahoJ - 17 januari 2008 09:27

Ovido - Quiz & Flashcards