Alla inlägg den 11 januari 2008

Av IdahoJ - 11 januari 2008 23:07

När jag kom hem efter att ha kollat på hockymatchen (dom fick stor-stryk..), blev jag så extremt sugen på att åka utomlands.

Till sol och bad.

Har nu suttit i 1 1/2 timme och kollat på resor.

Vet inte riktigt när eller vart. Varken jag eller P vet hur det blir på jobbfronten framöver. Som det ser ut nu kan P inte ha semester efter mitten på juni. Vi som i alla år har haft sen semester:( Det är ju så skönt att ha det, då har man ngt att se fram emot.. Jag vet ju inte hur det blir , om man skulle ha turen att få jobbet jag har sökt..

Känns så jäkla omständigt.

Jag bara känner att jag MÅSTE boka resa inom snar framtid. Jag MÅSTE ha något att se fram emot. Annars kreverar jag;)


Nu borde jag egentligen ha lagt mig, men jag är så taggad på att resa att jag säkert sitter x-antal timmar till framför datorn. Vill ju hitta den perfekta resan för inte allt för mycket pengar.


Någon som har ett tips på ett kanon land/plats?

Vore ju kul att resa till ett land man inte har varit i.. Dessa länder har jag varit i tidigare; Danmark, Estland, Finland, Norge, Tyskland, Cypern, Portugal, Malta, Bulgarien, Turkiet, Egypten och Tunisien.


(Bilden är ifrån Egypten aug-07)

Av IdahoJ - 11 januari 2008 16:25

Denna fick jag förresten i julklapp! Så nu har jag ännu flera produkter från Chilli-serien

Av IdahoJ - 11 januari 2008 16:24

Bara 1 1/2 timme kvar av denna arbetsdag. JIPPI!! Å jag känner mig grymt festsugen.. Synd bara att man börjar 0900 imorgon och har resten av helgen redan inbokad :§ Vi har fått in så mycket fint på jobbet nu att jag vill shoppa upp allt! Farligt.. Har fått in två st väskor, den ena i tre färger. Vill ha alla tre, den andra kom i två färger, vill ha båda. Jobbigt i-lands problem;) Nu får jag surpla i mig kaffet innan rasten är slut!

Av IdahoJ - 11 januari 2008 08:29

Veckorna bara rullar på, fredag igen:)

Nu ska jag sätta lite fart, innan jobbet idag (börjar kl 1100) ska jag: hänga tvätt, ta en kopp kaffe hos mormor och morfar, lägga mig i kärringgrillen i 30min. Såklart ska jag också klä på mig och äta frulle.

Tyvärr blir det nog lugnt på jobbet både i dag och imorgon. Folk har väl inte så mycket pengar kvar efter alla helger. I min börs å på mitt konto är det i alla fall ganska tomt. "Bara" två veckor till lön..

Kvällen kommer säkert att spenderas frmför tvn tittandes på Lets Dance. Varför kollar jag på sånt skit egentligen? Tycker ju inte ens om det programmet.. Men blir nog till att kolla på första  fredagen iallafall.


Ha en riktigt nice fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards