Alla inlägg den 18 januari 2008

Av IdahoJ - 18 januari 2008 15:43

Visst jag kan hoppa över nyheterna och stänga av tvn.

Visst jag kan knöla ihop dom nyinköpta tidningarna i pappersåtervinningen.

Men gud ge mig inga mer "nyheter" om följande saker;

  • Britney Spears Stackars Brittan. Visst är man med i leken får man leken tåla. Men hallå, vem hade inte fått psyk-bryt om man hade haft så mycket paparazzis efter sig.
  • Linda Rosing I senaste Se & Hör är rubriken "Föll för frestelsen" . Hur många gånger har inte det hänt?!? Denna gång var det "knarkskandalen" det handlade om.
  • Tito Beltran Behövs det en kommentar?
  • Fallet Madeleine Visst det måste vara sjukt extremt hemskt att ens barn försvinner. Alla omständigheter runt detta fall känns väldigt märkliga. Men hallå, hur många barn försvinner inte dagligen runt om i vår värld?

Ja, det finns säkerligen fler saker jag inte vill läsa om, men återigen är det ju bara att hoppa över att läsa om dom. Men varför är bara Aftonbladet och Expressen fyllda med skit? Peppersåtervinningen nästa!

Av IdahoJ - 18 januari 2008 12:44

Eftersom jag är hemma och sjuk,än, så räknar jag med att helgen blir lugn.

Masade mig upp ur soffan och tog mig till affären, inhandlade kvällens djupa lektyr *ha,ha* mängder utav frysta jordgubbar och lite frukt. Så kommer väl min helg se ut. Hur blir det med din?

Ovido - Quiz & Flashcards