Alla inlägg den 13 januari 2008

Av IdahoJ - 13 januari 2008 22:22

Har försökt att beställa dessa skor från H&M i två (2) hela dagar. Igår och tidigare i kväll har det bara kommit upp meddelande om att dom uppdaterar sina tjänster eller mgt sådant. Nu när man väl kan klicka i och beställa så står det : Din beställning är under behandling, var vänlig återkom om en stund. Suck, nu ger jag upp:(

Av IdahoJ - 13 januari 2008 10:52

...på datorer...

Om jag, som jag gjorde i det förra inläget, vill skriva ett namn och länka till det, utan att skriva ut adressen på sidan, hur gör jag då?


Det är säkert jätte lätt men jag är ju inte "hajj" på datorer överhuvudtaget

:(   Kanske ska önska mig en kurs i födelsedagspresent? Jag och en hel hög med 60+ are;)


Tack så mycket fär hjälpen BeaTris

Av IdahoJ - 13 januari 2008 10:40

Sprang på en pocketbok igår när vi handlade middag. Började att läsa den igår och har läst den nu på morgonen. Gillar Tilde de Paula. Boken heter; Gummimammor, plastpappor och bonusbarn :handbok för styvföräldrar.

Jag tycker inte att man behöver inneha den rollen för att läsa boken, absolut inte. Har läst ungefär halva nu, men misstänker att jag kommer att plöja igenom resten under dagen.


Har ju suttit och kollat på resor, tack vare Veronica  börjar det luta åt Thailand i maj.

P har sagt tvär nej tidigare men har nog lyckats övertala honom:)


Nu måste jag kika vidare på resor och sen bege mig och kolla på innebandymatch!


See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards