Alla inlägg den 16 januari 2008

Av IdahoJ - 16 januari 2008 19:00

glömde helt bort en trevlig sak. Jag ska kolla på dom här killarna den 16 februari. Ska bli jätte kul!

Av IdahoJ - 16 januari 2008 18:40

Strax efter att jag bloggat tidigare idag ringer P.

P -Kommer förbi en stund.

I-Snälla kan inte du köpa med dig snus?

P- Har dom din sort på tempo?

I- Ja!


Så inte behövde jag åka själv. Nice:)

Har kollat på Ett öga rött idag, "hyrde" på Cdon.com. En bra film tyckte jag, O såg dock uttråkad ut efter ett tag. Men är jag sjuk får jag bestämma;)


Pratade med L tidigare, butiken hade blivit så fin sa hon.

Tydligen helt dött på kundfronten idag. Blir hemma imorgon också, trodde att jag skulle känna mig bättre efter två dagar hemma. Tyvärr är det inte så..


Nu blir det fortsätta att ligga på soffan och slappa..


See ya!

Av IdahoJ - 16 januari 2008 11:19

Dagens dilemma; ska jag duscha, klä på mig och åka till mataffären? Har ingen mat hemma. Men det värsta- INGET SNUS!! Sitter här som en liten flottis och känner mig äcklig.. Håret är flottigt, ögonbrynen behövs noppas, orakade ben, naglarna behövs filas och målas.. Usch.. Är glad att jag inte videobloggar;)

Är alltså hemma från jobbet idag också.. Boring! Kan inte riktigt slappna av, hade mer än gärna varit på jobbet idag. Idag är ju vår merchandiser + tjejerna från våra andra butiker i "vår" butik. Mycket tråkigt att missa det.. Men jag ska ju till Uppsala nästa vecka och kommer i alla fall träffa en utav tjejerna.


Nästan så att mina bryn börjar se ut så här..

(Bilden är tagen härifrån)

Ovido - Quiz & Flashcards