Alla inlägg den 19 januari 2008

Av IdahoJ - 19 januari 2008 23:34

Var på apoteket och hämtade ut hostmedecin. Spelar verkligen ingen roll vilken dag eller vilken tid man går dit, samma typ av kunder som väntar på att få hämta ut recept. Vilka är det? Jo, små pensionärer som står med en hel bunt av recept. Det slår verkligen aldrig fel. De verkar njuta utav att stå där, oftast stöter dem på en bekant som de kan stå och disskutera sina krämpor med. Idag hade jag endast 7 nr innan mig. Wow! Jippi! 7 (sju!) st!

Men vad vet jag? Om 40-50 år kanske det är mitt enda lördags nöje.


Har typ inte varit ute ngt sedan i måndags kväll, följde med P och A och kikade lite på Ls match. Tog en klunk av hostmedecinen (Höll nästan på att spy inne på apoteket pga mina hostningar) och gick in i ishallen. Efter ca 20 min satt jag nästan sovandes där. Shit, har helt glömt bort hur stark den är..

Pallade inte många minuter utan åkte hem och intog soffan igen:(

När ska man få bli frisk? Hatar att vara sjuk!

A och P köpte mat och sen har vi bara slöat här hemma.

Laddade dvdn med Pledge this. Oj så kass.. Men jag fick ju i alla fall ngt trevligt att titta på. Simon Rex. Inte helt fel.

Nope, nu är det dax för en klunk av den hemska drickan igen sen sover jag förhoppningsvis gott!


God natt!

Av IdahoJ - 19 januari 2008 15:12

Gårdagskvällen blev skön och slapp. P köpte med thai mat hem. Skönt att slippa laga middag:)

Kollade på diverse b-serier och degade i soffan. Hade tänkt att hoppa över att kolla på Let´s Dance men P hade okupperat datorn så jag tittade på det ändå. Min favvo Tony gick det bra för! Tilde tror jag att det skulle kunna gå jätte bra för om hon hade fått dansa med någon annan. Rätt par som åkte ut var det då absolut. I reklampausarna hade jag "hemma spa", tvättade ansiktet med produkterna jag fick från jobb 2, peelade händerna och smörjde in dom. Har varit så torr om läpparna nu i flera dagar (pga min förkylning) så jag la på läppmasken och smorde in läpparna.

Det är inte så ofta man känner att man har tid att göra alla dessa procudurer, men det var riktigt skönt efteråt. "Tvingade" P att göra alla sakerna också, han tyckte att det var super skönt efteråt. -Säg inte det till killarna på jobbet bara, då blir jag mobbad i evigheter..

Varför ska det inte vara lika självklart att killar använder skönhetsprodukter som vi? Visst det behöver ju inte gå till överdrift men ändå..

Ovido - Quiz & Flashcards