Alla inlägg den 4 januari 2008

Av IdahoJ - 4 januari 2008 12:23

En sådan här skulle jag vilja ha. Lätt! Vet någon var man kan beställa den? ;)

Av IdahoJ - 4 januari 2008 08:49

Då var det bara en arbetsdag kvar på denna vecka för mig. Ska bli så jäkla skönt att få vara ledig i två dagar. Lyx! Har inga planer alls förrutom att ev kolla på en hockymatch. Men det beror helt på vilken tid den är.

Nu ska jag dra på mig kläderna och köra ner till jobbet. Måste tanka också:(

Igår kväll när jag tyckte att jag var halvfärdig med mitt CV samt personliga brev så hittade jag en kanon sida. www.CV-online.se Varför dök inte den upp lite tidigare under kvällen? Hade besparat mig extremt mycket tid. Men nu MÅSTE jag dra till jobbet för att fixa det förhoppningsvis sista med Cv:n.



Ovido - Quiz & Flashcards