Alla inlägg under februari 2008

Av IdahoJ - 29 februari 2008 17:06

En av bossarna har varit här i dag, alltid trevligt med besök.  Känns så otroligt skönt med fredag, blir jobb i morgon också, men ändå. Förhoppningsvis står en färdig potatisgratäng med goda tillbehör klar när jag kommer hem, fick muta P med att jag skulle gå och handla några öl åt honom. Tar nog en sväng förbi videobutiken och kollar om det kommit in någon bra film. Det var jätte trevligt hos Tessan igår, vilken kanon fin lgh hon har! Nu sitter jag här på kontorsstolen,  har tagit av mig pumpsen för att vila fötterna lite, iou vad dom stinker:[  Näe helgen blir nog väldigt, väldigt lugn.. (som vanligt) Är så sjukt osugen att gå ut i denna håla, bara 18åringar som är på krogen här:(

Blir nog en tur ned till huvudstaden snart igen.

Ha en super skön helg! Det ska jag ha!

Av IdahoJ - 28 februari 2008 15:33

Började morgonen med inventering i butiken, allt flyter på bra, tills plötsligt: Oj! Lina tappar inventerings scannern i golvet.. Allt som hon hade scannat in försvann:( Så vi fick göra om halva butiken:( Men det gick bra ändå! Nu har det verkligen varit fullt ös hela dagen, massa kunder och fina varor som kom in. Tre riktigt schyssta scarfs och en super snygg väska. Gillas! Hoppar över färgningen denna månad, jag som aldrig brukar vela fattade det beslutet i går kväll. Slutar om ca 1 timme, hem och vila en stund, sen blir det hem till Tess:) Har köpt en liten inflyttningspresent åt henne. Har inte varit hos henne sen hon flyttade i från H. Ska bli trevligt.


Nu kallar jobbet!

Av IdahoJ - 27 februari 2008 13:55

Tydligen har det kommit hem en sprilans ny 52" tv + surround system hem till mig idag. Trevligt:) Men för inte så länge sedan flyttade ju en sprillans ny 42" hem till mig och för mindre än 1 månad sen kom en ny dator. Är jag/vi rika? Eller var vi rika? Inte vad jag vet..


Sista veckan har jag undvikit datorn hemma, man fastnar ju framför den i flera timmar. Därför har jag endast uppdaterat på jobbet..

Lite stressad varje gång, men det är faktiskt ganska skönt att ha ett "dator-uppehåll. Nu blir det att gå ut i butiken, Lina ska gå och köpa en mp3 på giganten. Ska jag färga imorgon? Är ju faktiskt ganska nöjd med min egen färg..

Av IdahoJ - 26 februari 2008 15:35

Hittade inget nagellack igår:( Klippte till med en lugg igen;) Den hade blivit väldigt väldigt lång sedan sist. Jag hade egentligen tänkt att spara ut men så blev det visst inte.. Har bokat en tid för färgning på torsdag, var helt inne på att göra det ngn nyans ljusare, men nu vet jag inte längre. Kom in en tjej i butiken som hade mörk brunt/svart hår och hon var så fin i det, därför borde kanske jag behålla min färg?!? Och behålla lite slantar? Måste bestämma mig senast imorgon ang det.. Nu är min rast slut! See ya later!

Av IdahoJ - 25 februari 2008 14:46

Sitter nu på kontoret/personal rummet och dricker kaffe. Idag jobbar jag till 1815 efter det har vi p-möte till ca 1930. Har nyss ringt och bokat klipptid, tills imorgon:) Känns som om jag behöver göra ett ryck och "fräscha till sig" lite. Kanske hinns en solning med innan klippningen 0900? Oj det lät amitiöst, får se hur det känns senare i em/kväll. Nej nu ska jag nog gå och köpa mig ett nagellack i en färg som gör mig glad. Shoppa sig lycklig, funkar det?


Later!

Av IdahoJ - 24 februari 2008 18:59

både positiva och negativa. Tyvärr så har det negativa tagit överhand då det är en väldigt stor sak som har hänt. Mår inget vidare. Återkommer.

Av IdahoJ - 21 februari 2008 16:14

Idag är en sådan där dag, ni vet, när ingenting känns roligt. Morgonen började helt fel och många onödiga ord sades. Känns inget vidare. Tror att jag ska rymma ett tag. Eller förresten, gömma mig under en sten och komma fram när det är en riktigt fin vår dag. Kan man få göra så? Blir nog lättare att rymma en sväng. På med arbetsansiktet och gå ut och jobba för mig nu.. Höres!

Av IdahoJ - 20 februari 2008 16:28

Jobbar med Tessan idag. Nu när jag skulle på rast sa hon att kaffet precis var klart. Bara en sådan grej att brygga kaffe till mig när hon inte dricker kaffe själv! Sedan hade hon köpt min favvo kaka:) Snacka om söt kollega! Den som lyckas fånga henne blir lycklig. Hon är en riktig pärla! Så nu ska det bli kaffe och kaka. Gårdags kvällen spenderades i soffan kikandes på tv. Får se vad denna kväll kan erbjuda. Har inte bestämt mig än ang om jag ska hämta mor lr ej. Moster E ringde och hörde om det var fika på fredag, hon ville i så fall komma på dagen..

Ovido - Quiz & Flashcards