Alla inlägg den 5 februari 2008

Av IdahoJ - 5 februari 2008 21:48

Idag när jag kom hem möttes jag av en trevlig överraskning. Mange var här och fixade strömmen i datarummet/hallen på övervåningen. Super skönt! Så nu håller den nya datorn på att installeras:) Gillas! Vi glufsade i och semlor och kaffe. I morgon ska jag egentligen vara ledig men jag ska hoppa in så att Lina får äta lunch i alla fall. Kl 1100 blir det Vårdcentralen igen.

Ge mig något att knapra på så att jag blir frisk! Får förhoppningsvis sova till 1000 imorgon, kanske det gör mig lite kryare?!? I´ll hope so! Funderar på att krypa ner i sängen och fortsätta läsa i El Choco.. Datorn är nu färdig installerad:) Jippi! Den är jätte fin! Kanske ska prov blogga på den snart? God natt!

Av IdahoJ - 5 februari 2008 14:22

Sitter på jobbet med ett glas kaffe och någon kaka som Linas mamma kom med:) Trevligt! Har inte orkat/hunnit blogga ngt. Vi har köpt en ny dator nu. Har inte installerat den än, kanske blir i kväll. Visst den gamla funkar (ännu bättre efter att P tömt den en massa) men det är ju trevligt med en ny! I morgon är jag förhoppningsvis ledig, det beror på lite om någon kan jobba för mig. Det är ju min lediga dag.. Ska till vårdcentralen imorgon, håller på att få spel eftersom jag aldrig blir frisk. När jag beställde tid så sa dom att det var ju ett virus jag hade, det försvinner av sig själv. Vila ska du göra. Men vem fan har tid och råd att vara hemma? Har ju redan missat 2 veckor!

Ovido - Quiz & Flashcards