Alla inlägg den 7 februari 2008

Av IdahoJ - 7 februari 2008 21:20

Zappar på tv. Fan vad grym låten är!! Även om jag tyckar att han verkar ganska töntig,,

Av IdahoJ - 7 februari 2008 09:20

Att man aldrig lär sig.. INTE slå på datorn på morgonen, i alla fall inte innan man är klar med allt. Som vanligt stress nu:( Hade tänkt att vara på jobb 2 lite innan jag börjar på jobb 1 kl 1100. Får se om jag hinner det eller tar allt imorgon istället. Nu ska jag försöka att sätta igång med allt och hoppas på att jag orkar med hela min arbetsdag. Inge vidare att arbeta när man inte mår bra. Kanske skulle lyssna på doktorns förmaningar ; -"Var hemma hela denna vecka, om du inte är bra nästa vecka så kan du ringa så fixar vi sjukintyg över tlf. Jag ser ju att du inte mår bra." Eller så kan man ju skita i det och må apa..

Ovido - Quiz & Flashcards