Alla inlägg den 14 februari 2008

Av IdahoJ - 14 februari 2008 21:42

snälla rara Alex Schulman börja blogga igen!! Tycker att han skriver så bra. Den här är bra, och den här om facebook, klockren! Vad ska han ha månne för att börja igen?

Av IdahoJ - 14 februari 2008 21:14

och SMUTS blev mina bokinköp idag. Började läsa BITTERFITTAN på tåget hem. Varför går det bara skit på tv efter kl 2100 på torsdagar? Blir nog att krypa ner i sängen och läsa. P är så tråkig och spelar CS på datorn uppe:(

Av IdahoJ - 14 februari 2008 21:05

-Nej fy, säger jag. Undviker det så gott det går. Tycker att Kalles röst är fruktansvärt jobbig att lyssna på. Men det känns som om jag är ensam om att tycka det. Om man kollar på dessa siffror så känns det verkligen så. Bojkotta dryg-Kalle nästa år!

Av IdahoJ - 14 februari 2008 20:25

Återigen: ÄLSKAR MIN MOR!

YO!

Av IdahoJ - 14 februari 2008 20:02

I morse hade jag tänkt att äta lite frukost på tåget till Uppsala. Jag sätter mig på min plats. Vad är det som stinker tänkte jag. No, killen som sitter brevid mig STINKER. En blandning utav brandrök och svett. Dom två platserna framför mig sitter killens två vänner på. Dom är tyskar och tågluffar. Där gick mina frukost planer i rök. Blev så äcklad utav deras odörer.

Blev en banan och en kopp kaffe på stationen medans jag väntade på en av tjejerna i från Valbo. Köpte även 2 pocketböcker på pocketshopen.

Jätte kul att se city butiken då jag aldrig varit i den.

God lunch och lite shopping. Monki hade världens rea. 20:- för alla rea plagg. Köpte 3 klänning/tunikor, 1 topp och 1 par skor. 100:- gick kalaset på. Har ena klänningen på mig nu faktiskt!

Tog 1735 tåget hem. Jag var hel dö då. Inge vidare att arbeta hårt när  man har bihåleinflammation:(

P hämtade mig på stationen. Åkte förbi mormor och morfar med lite choklad, svängde förbi A och O och lämnade en varsin lite alla hjärtans present. När vi kom hem så hade P städat hela huset, köpt tulpaner, godis och snus till mig:) Och en canneloni förresten! Istället för ett kort hade han på baksidan av ett yatzy block skrivit ett gulligt brev.Sweet

Av IdahoJ - 14 februari 2008 07:39

..till Uppsala. Hoppas på en trevlig dag med trevliga tjejer!

Ovido - Quiz & Flashcards