Alla inlägg under oktober 2007

Av IdahoJ - 26 oktober 2007 08:13

-3.5 grader + lite snö.. Usch.. Jag älskar värme! Men jag får vara glad över att det är fredag istället:) Är till och med ledig imorgon! Kan det bli bättre?!? Ingenting planerat för utom bio på söndag; Underbar och älskad av alla. Var jätte länge sedan jag var på bio. Minns inte ens vad det var för film. Nu måste jag sätta igång. Tar ju sådan tid att komma iväg på morgonen nu. Skrapa rutorna på bilen. Köpte en skrapa igår. Har hittills skrapat med cd skiva men det funkar ju bara så där. I kväll blir det väl förhoppningsvis Idol, om jag inte blir helt nedröstad..

Av IdahoJ - 25 oktober 2007 07:52

..kommer man ut på denna sida. Och då har man inte alls tid att skriva:(

I kväll har vi clubkväll på jobbet så då stänger vi 20.00 Får se om jag hinner skriva något efter. Om mitt otroligt innehållsrika liv. *Ironi*

Ha en trevlig dag!


(Usch det är -3,5 grader ute. Burr!)

Av IdahoJ - 23 oktober 2007 08:40

Blev så stressad att jag nästan behövde spy.. Sitter i min lugna ro och äter Råg Fras, äppelmos med mjölk. Helt plötsligt så kommer den inbrummandes. NO -sopbilen! Å tunnan är inte utställd! Fan, fan,fan.. Har sprungit ut endast i förd en liten handduk tidigare. Det uppskattades utav sopgubben må ni tro;) Men jävlar.. Ska man ha en överfull soptunna i 2 veckor till?!? Åååå kunde inte denna tisdags morgon börjat bättre?


Men... det är ju fel tisdag.. det är ju ojämn vecka... Ha ha *triumferande* det var ju bara grannens soptunna som blir tömd. (Hon är frisör och har soptömning VARJE vecka)


Jippi! Min dag kan bli kanon igen!


Ha det fab så ses vi!

Av IdahoJ - 22 oktober 2007 19:48

Har lugnat ner mig betydligt. Men hur många gånger kan man godta ett förlåt? Från samma person som beter sig illa?


Idag är det måndag och förhoppningsvis går veckan snabbt. Är hur sliten som helst.. När jag kom hem från jobbet hade jag en massa planer om vad jag skulle göra. Kolla mailen lite snabbt. Några mail från facebook. Måste bara kolla lite snabbt. Och så vips, där försvann 1 1/2 timme utav mitt liv! Men nu måste jag grejja lite.. Återkommer!

Av IdahoJ - 19 oktober 2007 19:55

..sorry.. ska kanske inte blogga nu egentligen.. Men hittade fram en helt sjukt otroligt fin sång. Lyssnade mycket på den när jag bodde i Norge. Var även på hans konsert. Har aldrig varit på en konsert som berört mig så mycket. Nästan alla grät när konserten slutade. Är det ett bra betyg?!? ;)

Används tydligen flitigt på begravningar.

Av IdahoJ - 19 oktober 2007 19:26

Man tror att man känner en människa helt utan och innan till 100%  Men ack vad jag bedrog mig. Det är inte första gången jag blir sviken utav personen i fråga. Just nu känner jag mig fullkommligt likgiltig. Känns inte som det berör mig över huvud taget. Men jag vet ju att det gör det. När ska man sätta punkt? När ska man vända blad? Ska man starta om på ett nytt oskrivet blad? Just nu känner jag mig kluven. Vet vad jag vill. Tror jag. Eller? Mitt hjärta säger en sak. Min hjärna säger en annan..

Av IdahoJ - 19 oktober 2007 08:05

Igår blev det en internet fri dag. Skönt faktiskt! Ha en fin dag!

Av IdahoJ - 17 oktober 2007 12:25

1. När gick du upp idag?

*06.15 (Tyvärr..) 

2. Diamanter eller pärlor?

* Både och.. äger dock inga diamanter..

3. Senaste filmen du såg på bio

*Kommer faktiskt inte i håg

4. Favorit-TV- program?

*Roomservice. CSI.

5. Vad åt du till frukost?

*Keloggs red berries med mjölk

6. Vad är ditt andranamn?

*Maria

7. Din favoritmat?

*Indiskt.

8. Vilken mat gillar du inte?

*Säg istället vad jag äter;) Är vegetarian. Men bacon och löskokta ägg är lite mökigt..

9. Favoritchips?

*Dillchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Hmm vet inte, undrar när jag köpte en cd senast..

11. Vilken bil kör du?

*Rocco 2. (en BMW 525i)

12. Favoritmacka?

*Foccacia. Ciabatta.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

*Snålhet.Girighet.

14. Vilka är dina favoritkläder?

*Mysbyxor och hoodie. Annars är ju leggins och klänning/tunica inte helt fel heller. 

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

*Måste jag välja ett ställe? Vill till; Marocko, Indien, Dominikanska..Över allt!

16. Favoritklädmärke?

Spelar ingen roll vad det är för märke bara det är skönt/fint att ha på sig. Blir dock mycket på Vero Moda;) (Wonder why?!? :) )

17. Var vill du dra dig tillbaka?

 *Någon solig och varm plats i lugn och ro.

18. Favorittid på dagen?

Lördagas morgon. Man har 2 dagars ledighet framför  sig..

19. Vart är du född?

*Löwenströmska

20. Vilken är din favoritsport att se på?

....

21. Coca Cola eller Pepsi?

Coca Cola OCH Pepsi

22. Fotboll eller ishockey?

*Hocky

23. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

*Nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?

 *Båda

25. Vad ville du bli när du var liten?

Polis

26. Bästa barndomsminnet?

*Många

27. Varit i Afrika ?

*Ja

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?

*Nej

29. Varit med om en bilolycka?

*No

30. Favoritdag i veckan?

Onsdag för då är det inte så länge kvar till helgen..

31. Favoritrestaurant?

*Kistas food court

32. Favoritblommor?

*Gerbera.Solros.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant

*Taco bar

35. Äger du en cykel?

*Nej

36. Vem fick du senaste mailet från?

*Facebook

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

*Ingen. Skulle vara för farligt..

38. Läggdags?

*Någon gång mellan 2215-0000

39. Senaste personen du delade en middag med?

* A, O och P

40. Vad lyssnar du till just nu?

*Timbaland

41. Favoritfärg

*Svart.Grå.

42. Hur många tatueringar har du?

*Ingen

Ovido - Quiz & Flashcards