Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av IdahoJ - 11 oktober 2007 23:32

den är på G snart! www.t-post.se

Nu

Av IdahoJ - 11 oktober 2007 21:13

är det CSI som gäller..

Av IdahoJ - 11 oktober 2007 20:59

Skicka in din skönaste höst-outfit och tävla om 5 000 kr.Vinster:
1:a pris presentkort på 5 000 kr på INDISKA och Elin Kling som personal shopper för en shoppingtur!
2-3:e pris presentkort på 500 kr på INDISKA
4-10:e pris ett höstigt modekit från INDISKA

Gör såhär:
Skriv ett mail och bifoga din bild till: info@indiska.se
Skriv "Höstens skönaste outfit" i ämnesraden.
Glöm inte att skicka med namn och adress i mailet.

Vi vill ha ditt bidrag senast 15 oktober 2007! Kolla in mer här:

http://indiska.com/system/content/cat.asp?id=17

Av IdahoJ - 11 oktober 2007 20:41

Inte nog med att det ska bli trist att gå på begravning imorgon.. Vad ska jag ha på mig?!? Vi har fått in en massa nya kläder i butiken. Antingen känns plaggen för festliga lr för basiga. Köpte en ny kjol förra veckan. Svart. Slutar strax över knät och har högt liv. Kan man ha en sån kort kjol på en äldre mans begravning? Hade i så fall tänkt att ha ett par svarta strumpbyxor, svarta stövlar och en svart silkig polotröja. Har lånat med mig en klänning hem från jobbet jag ska prova igen. Den är jätte fin men då måste jag ha en cardigan över för det är en tub-klänning,, Måste nog prova lite nu..

Av IdahoJ - 11 oktober 2007 20:21

Det kom ingen snö idag!! :) Kollade på 4ans nyhetsmorgon i morse innan jag skulle till jobbet. I dalarna fanns det risk för snöfall. Ca 10-15 cm kunde komma.. Men än så länge *ta i trä* har det då inte kommit någon. Nu börjar "Du är vad du äter" igen.. I´ll be back..

Ovido - Quiz & Flashcards