Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av IdahoJ - 9 oktober 2007 21:15

 Läste det här nyss på "Bambis" sida.( http://bambi.bloggagratis.se/ )


Carolina Gynning som säljer sina möbler på Blocket. Möblerna är köpta/gjorda i samband med att Roomservice var där. Kika på sakerna vet ja..

http://www.blocket.se/li?q=gynning&ca=11_s&th=1&c=0&w=1&aws=&awe=

Av IdahoJ - 9 oktober 2007 21:01

..trots att den inte börjat så bra. Kom hem 2015. Pratade med moster, hon ville ha med mig på en kryssning till Tallinn. Torsk på Tallinn:) Vet ej om jag har tid/råd.. Nu är det Desperate.. See you later!

Av IdahoJ - 9 oktober 2007 10:40

.. man kunde blivit miljonär.. ..tänk om man kunde få ett jobb där man tjänar lite pengar.. ..tänk om alla mådde bra och var glada jämt.. ..tänk om man fick vara lycklig jämt..


Många tänk om..


Idag ska jag på personal möte efter jobbet. Mest av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket och sova bort hela den här dagen..


Tycker inte om att vara ledsen/deppig/trött.


Men efter regn kommer solsken! Men för tusan, det har ju spöregnat ett tag nu.. Vart fan är det där jävla solskenet??


Kom nu!!


Återkommer förhoppningsvis när jag är lite gladare..



Ovido - Quiz & Flashcards