Alla inlägg under augusti 2007

Av IdahoJ - 31 augusti 2007 17:47

..är det enda jag kan säga om semestern! Ca 40-45 grader varje dag!! Så kommer man hem till sug-Sverige och fryser röven av sig:(

Nu-dax att fixa middag.


Återkommer senare!


Kram



Av IdahoJ - 22 augusti 2007 22:26

Jaha, då blir man utan dator då tom den 30e lr 31a.. Ni får ha det kanon fint! För det ska jag ha! Njuta utav varje sekund. Kollade nyss på väderprognosen, blir ca 37grader fram tills på söndag:) Kram kram

Av IdahoJ - 22 augusti 2007 17:43

.. och om ca 20 timmar plaskar jag i detta vatten.. Om jag ska vara ärlig har jag inte ens börjat och packa än. Varför packar man alltid för mycket? Kommer garanterat göra det nu oxå. Man använder inte ens hälten av det som ligger i väskan. Men tänk om man skulle sakna just det plagget när man är där?!? Kommer säkert att packa ner 10-12 par skor och max använda 3 par.

Nu måste jag definitivt börja laga lite middag och packa...Snart;)

Av IdahoJ - 22 augusti 2007 17:23

Har du inte skaffat dig facebook än? Gör det!! Hur kul som helst!! Har själv haft i ca 3 månader. Roligt att hitta en massa gamla skolkamrater/kollegor/vänner/ex osv osv.. Du kan skicka meddelanden, lägga ut bilder, kolla på andras bilder o dyl. Fixa en nu, du!


http://www.facebook.com/


Av IdahoJ - 22 augusti 2007 16:50

Stulet från www.soppan.com
"Nu finns det en tjänst på internet som gör att man kan kolla vart dina vänner befinner sig ..

följ länken och knappa in deras mobilnummer och vänta ett litet tag

www.sat-gps-locate.com

I detta Big Brother samhälle vad ska man ta sig till.

Jag har iaf stängt av min mobil..."

Av IdahoJ - 21 augusti 2007 14:08

Trodde att man skulle få se en hot "handyman" men nej..'

Nu närmare vi oss ännu mer ett slut på detta:)

Av IdahoJ - 21 augusti 2007 13:19

...ligger jag här!!

Av IdahoJ - 20 augusti 2007 19:54

Försökte att somna om i allt spikande. Men nej, det gick ju inte. O och jag åkte ner en sväng på stan. Var in på jobbet en sväng. Vi hade fått in kanon snygga jeans!! Tog med ett par hem och provade dom. Grymt sköna! Lagom mycket stretch, lite anti-fit med x-slimmade ben. Me like a lot:) Måste förbi imorgon och betala dom. Efter turen på jobbet vart det lunch. Ciabatta med god fyllning. Sedan var vi tvungna att ta en tur på minigolf banan. O spöade mig med 9 poäng. Var väl ganska väntat, men tro att han såg paff ut när jag slog en hole in one på första slaget. Nybörjar tur lr skicklighet? Var faktiskt 3 år sedan jag spelade sist. Orsa camping med P, A och J. När man kom hem var det dax för dom vardagliga sysslorna; tvätta, städa, klippa gräs, laga middag och börjar reka lite för packning. På natten mellan onsdag och torsdag ska M köra ner oss till Arlanda. Planet går 0600. *Längtar* Har mer grejer att fixa innan CSI. Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards