Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av IdahoJ - 20 augusti 2007 19:54

Försökte att somna om i allt spikande. Men nej, det gick ju inte. O och jag åkte ner en sväng på stan. Var in på jobbet en sväng. Vi hade fått in kanon snygga jeans!! Tog med ett par hem och provade dom. Grymt sköna! Lagom mycket stretch, lite anti-fit med x-slimmade ben. Me like a lot:) Måste förbi imorgon och betala dom. Efter turen på jobbet vart det lunch. Ciabatta med god fyllning. Sedan var vi tvungna att ta en tur på minigolf banan. O spöade mig med 9 poäng. Var väl ganska väntat, men tro att han såg paff ut när jag slog en hole in one på första slaget. Nybörjar tur lr skicklighet? Var faktiskt 3 år sedan jag spelade sist. Orsa camping med P, A och J. När man kom hem var det dax för dom vardagliga sysslorna; tvätta, städa, klippa gräs, laga middag och börjar reka lite för packning. På natten mellan onsdag och torsdag ska M köra ner oss till Arlanda. Planet går 0600. *Längtar* Har mer grejer att fixa innan CSI. Ha det!

Av IdahoJ - 20 augusti 2007 08:26

..måste ni komma hem till folk så tidigt? Hammras och bankas. Kan ni inte tänka på mig som satt uppe till 0230 i natt? Kunde inte sova. Läste lite bloggar.. Men snart äntligen är renoveringen utav detta klart. I lööv nästan klart! Så nog får dom fortsätta att spika lite;) 



(Försökte att hitta en bild på en het hantverkare, men lyckades inte)

Av IdahoJ - 20 augusti 2007 00:11

Min nuvarande hemort (sedan 2002)

AVESTA:

Typ: K35 Små- och flerfamiljshus
Utmärkande drag

  • Pensionärer
  • Yrkesutbildade
  • Ensamboende
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Mindre enfamiljshus på liten ort
  • Morgontidningsläsande
  • Traditionalistiska kollektivister

 Min födelseort (från 1980-1996)

SOLLENTUNA:


Typ: F18 Skilda världar


Utmärkande drag

  • Unga
  • Yrkesutbildade
  • Ensamstående Barnföräldrar
  • Låginkomsttagare
  • Nyare hyresrätt i storstadsförort
  • Hög andel utlandsfödda
  • Förändringsbenägna kollektivister

Tror att det stämmer ganska så bra..


Men kolla själv! www.teleadress.se


Ovido - Quiz & Flashcards