Alla inlägg under augusti 2007

Av IdahoJ - 16 augusti 2007 23:15

Har varit utan internet. IGEN:( Men nu är det löst! IGEN!


Kom hem från Sthlm nyss. Otroligt skönt att komma iväg en sväng! Men ändå är det skönt att komma hem:)

Vi åkte ner i tisdags. Hem till mor och dumpade av väskorna. Ut och lunchade. En tur till Stinsen köpcentrum. Där byggde dom om för fullt. Åkte till Sollentuna C efter det. Gissa vad dom gjorde där? Ja, byggde om.. Inhandlade lite vin, öl och cider. Åkte förbi Willys och handlade lite mat. Sedan vart det lite skitsnack, mat, cider och morden i modsomer på det.

 I onsdags åkte vi in till mosters arbete och åt en otroligt god lunch! Sedan vart det lite promenad i solen. Gick runt lite i Gamla sta´n och på söder. Alltid lika trevligt att få se något annat än denna håla.

Idag tog vi oss en riktig sovmorgon sedan bar det av till Barkaby och IKEA! Köpte lite nytt porslin. I grått. Mor lagade lite mat. Mmm..Systrarna J kan verkligen laga mat. Mums! Vissa utav oss drack vin. Jag fick ett ryck och kände att det skulle vara väldigt skönt att vakna hemma i sin egen säng imorgon bitti. Eftersom jag inte var denna någon som druckit vin till maten så fick jag köra hem. Det gick väldigt bra att köra tyckte jag. Men man har ju sådan tur att man har cruise cotroler på bilen. (stavas det så?) Gud vad bekvämt det är:) Nej, nu börjar CSI. Ha det kanon! Kram

Av IdahoJ - 7 augusti 2007 20:59

fick man spendera 3 1/2 timme på idag. Värdelöst! Fick vara chaufför åt A som gjort illa handleden.. Att det tar sån j***a tid! Känns surt när det är kanon väder ute. Men man har ju fler lediga dagar:) Hoppas bara att go-vädret håller i sig *hoppas, hoppas*.


Blev riktigt besviken nu. Inget Morden i Midsomer:( och detta pga sport!! Boring!


Nej måste ut en tur nu! Aj lööv sommarkvällar!

Av IdahoJ - 6 augusti 2007 22:18

Allt jag skrivit försvann... Skit oxå..


Jag som skrivit så långt och allt:(


Nu har det hänt; JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT KÖRKORT!!


Kan man få en bättre början på sin semester?!? Näe jag tror nog inte det:)


Så J***a skönt!!


Skriver mer imorgon!! Ha det fint!


(Se på bilden hur glad jag blev för körkortet:))

Ovido - Quiz & Flashcards