Alla inlägg under februari 2008

Av IdahoJ - 19 februari 2008 16:54

..födelsedagspresent är att mamma ska komma upp och hälsa på. Messade henne igår kväll och skrev vad jag önskade mig.Pratade med henne tidigare idag, då visade det sig att hon redan bestämmt sig för att komma upp:) Hon hade pratat med P om det tidigare. Jippi! Får det jag önskar mig! Hon var tyvärr dunder förkyld så jag funderade på om jag skulle vara en underbar dotter och åka ner och hämta henne så att hon ska slippa åka tåg när hon är dålig.Har inte bestämt mig än,tar ju nästan 2 timmar att åka enkel resa

:( Men jag är ju ledig på fredag.. Får se.. Nu återgå till blåbärssoppan innan jag ska ut och jobba igen!

Av IdahoJ - 18 februari 2008 22:05

På fredag fyller jag år. 28. Var har alla år tagit vägen? Känns som om det var igår man tog studenten. Fast visserligen har jag ju arbetat i Sälen efter det, bott i Norge i ca 2 1/2 år, bott i denna håla i 5 1/2 år.. Borde man kanske ha lite ångest över att bli så gammal? Man hade ju så många planer och "måsten"  när man tänkte på vad man skulle ha gjort i sitt liv innan man fyllde 30. Hi hi.. Så lite av dom grejjerna man har gjort.

Jag vet inte ens vad jag önskar mig i  present i år, både mor och P har frågat, men i år måste jag ju var ur trist att handla till..

28..shitt-pomfritt vad tiden går!

Av IdahoJ - 18 februari 2008 21:22

Gårdagen tillbringades i stort sett inomhus liggandes i sängen och på soffan. Åt thai rester till frukost, åkte ner och hyrde filmer, gjorde pizza och pizza sallad. Vi stängde av alla telefonerna och drog ned persiennerna. Å vad jag älskar sådana dagar. Bara slappa och mysa. Isprinsessan var en besvikelse:( Mr Brooks däremot var bra. Gjorde egen juice hemma. Hade i ; grapefrukt, blodgrapefrukt. blodapelsin, apelsin, äpple och kiwi. Så gott att jag var tvungen att dricka 3 stora glas. Vaknade i natt, (natten mellan sönd-månd) svettades och frös om vartannat. Gick ner och skulle kissa men börjar istället spy som en liten gnu.. Usch bara fruktkött kom upp:(

Somnade efter  1 1/2 timme. Magen måste ju ha fått världens c-vitamin chock. Kanske inte ska hälla i mig ca 1 1/2 l juice så där på en gång. Jag som är juiceoman. Nu lär det dröja ett bra tag tills att jag pressar egen..

Av IdahoJ - 18 februari 2008 21:06

oj vilken spelning jag var på i lördags. Dom var så sjukt bra. Och vilken stämning sen.. 100 pers i lokalen (max var dom tar) en liten scen och ett stort band. The Soundtrack of Our Lives. Shit vilket bra band. Och vilket röj! Dom spelade i 3 timmar. Ebbot, vilken man! Här snackar vi om scennärvaro till 110%  (Finns att läsa om spelningen här och här )

Av IdahoJ - 15 februari 2008 09:53

Alex Schulman har börjat blogga igen! Yes! Här kan ni läsa den!

Av IdahoJ - 15 februari 2008 08:35

Fredag igen:) Veckan har gått ganska snabbt. Idag jobbar jag med Tess, inte allt för ofta det sker. Ska bli trevligt! Är ledig hela helgen men måste nog till jobb 2 i ca 2 timmar på lördag. På söndag har jag tänkt att ligga lite bakfull och tycka synd om mig själv. Får bara se om jag känner mig hyfsat ok för att gå ut imorgon. *Hoppas* Nu sminkning och påklädning!

Av IdahoJ - 14 februari 2008 21:42

snälla rara Alex Schulman börja blogga igen!! Tycker att han skriver så bra. Den här är bra, och den här om facebook, klockren! Vad ska han ha månne för att börja igen?

Av IdahoJ - 14 februari 2008 21:14

och SMUTS blev mina bokinköp idag. Började läsa BITTERFITTAN på tåget hem. Varför går det bara skit på tv efter kl 2100 på torsdagar? Blir nog att krypa ner i sängen och läsa. P är så tråkig och spelar CS på datorn uppe:(

Ovido - Quiz & Flashcards