Alla inlägg den 24 januari 2008

Av IdahoJ - 24 januari 2008 12:17

För nu har dom äntligen kommit! Dom vita skorna jag beställde! Dom var kanon! Lite stora fram i tårna men 37or hade säkert varit lite små. Perfekt att ha till allt när det blir lite finare väder. (Det har snöat i natt) Nästa gång jag ska beställa något från dom beställer jag dom rosa också. Lätt. Försök att bortse från mina mysbyxor på bilden. Hey- jag är ju sjuk.

Av IdahoJ - 24 januari 2008 09:27

Här finns det hur många olika som helst! Har suttit och kollat i 30 min redan och dom tar ju aldrig slut. Måste kolla igenom alla innan man beställer ju.. Här är bara några utav dom som finns.

Av IdahoJ - 24 januari 2008 08:43

Vad kan du om dokusåpor? Testa det här!

Av IdahoJ - 24 januari 2008 08:22

Har varit jäkligt mycket snack om det klippet. Jag har inte helt vetat vad det har varit. Tro mig nu vet jag!!

Så jävla äckligt!! Med risk för att spy så finns klippet här om du också är nyfiken. Men kom ihåg att jag varnat er nu

Ovido - Quiz & Flashcards