Alla inlägg den 15 januari 2008

Av IdahoJ - 15 januari 2008 22:43

Som ni redan vet vid det här laget så diggar jag Carolina Gynning. Så självklart kollade jag på hennes program. (Om du missade det så kan du se det här.) P satt och spelade samtidigt som programmet gick, han skulle då absolut inte titta på det. Flera gånger under programmets gång märkte jag att han kollade upp och skrattade till:)

Carolina har gäll röst, skrattar och skriker. Det är ju dom dragen som gör henne så speciell, hon är unik! Kommer absolut att sitta bänkad i soffa framför tvn kl 21.00 och glo på femman. Roligt att Alex Sculman och hennes familj medverkade.

Av IdahoJ - 15 januari 2008 10:57

Den här lampan önskar jag mig, tyvärr finns inte så mycket (2016:-) pengar över nu i januari..Fåtöljen "Åskbollen" (45.000:-) skulle gärna få stå hemma hos mig. Skulle kunna tänka mig två av färgerna på Kartell-Bourgie lampan.

(1900:-/st)  Dessa varor finns bla att köpa här!

Av IdahoJ - 15 januari 2008 09:29

Halkade in på denna blogg, och jag måste erkänna, jag sitter också klistrad framför Miami Ink. Har inga tatueringar själv, tror inte jag vill ha någon heller. Kat von D  är ju en grym tjej. Så duktig på att tatuera och så vacker.

Programmet går på söndagar kl 1900 på 6an. Rekommenderas!

Av IdahoJ - 15 januari 2008 08:31

..och det tillhör inte vanligheten nu för tiden.. Sist jag var hemma från jobbet var i juni, då pga något så fjantigt som myggbett.. Shit vad dålig jag var då. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och väntar på John Blund. Borde inte dröja så länge med tanke på att jag kanske endast har sovit ca 3 timmar inatt. Tog hostmedecin, tyckte jag bara hostade mer utav den. Även om jag är helt slut och super-hostig så får jag alltid dåligt samvete när jag inte är på jobbet. Visst det är ingen som tackar mig när jag går dit och är sjuk, men ändå,, Man känner sig ruskigt ofräsch när man står i butik och är sjuk.


Grattis till er son J & A! Skulle så gärna vilja komma och kolla på honom, men det går ju inte nu:( Vill inte smitta ner lilla pyret..

Ovido - Quiz & Flashcards