Alla inlägg den 10 januari 2008

Av IdahoJ - 10 januari 2008 21:18

 En engelskversion har gjorts, och hoppla, den ligger 12 på englanslistan.

Basshunter; Now You´re Gone.

***

Av IdahoJ - 10 januari 2008 20:45

Hyfsat skönt att sola idag:) Bokade tid tills imorgon oxå så att man kanske får lite färg. Thai mat till lunch. Provade en ny rätt idag. Lagom efter lunch kom posten med paket till jobbet. När vi öppnade låg det en liten julklappssäck fullproppad med godis:) Så på eftermiddagen vart det kaffe och godis:) Kan arbetsdagen bli bättre än så;) Åkte och kollade på slutet utav O:s bandyträning. När man kom hem stod middagen på bordet. Det uppskattas:) Hade även J på besök här, så lite kaffe på maten och skitsnack, det är grejjer det. Men man blev ju så avundsjuk, han har nyss kommit hem från Thailand. Riktigt brun, riktigt avundsjuk blev man också..

Nu sitter killarna och babblar i köket, får lov att vara lite social nu!

Av IdahoJ - 10 januari 2008 09:30

Nu sitter jag och äter frukost, fönar håret och bloggar. Skulle egentligen har klätt på mig samtidigt också.

Börjar jobba 1100 och innan dess ska jag lägga mig i "kärringgrillen", ska bli grymt skönt! Känner mig som ett levande lik.

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards