Alla inlägg under januari 2008

Av IdahoJ - 9 januari 2008 23:05

.. blir jag något helt annat.. -lyssnade på denna och blev så jäkla partysugen! ingen musik jag brukar lyssna på normalt, men hey! Ge mig några drinkar och kasta en partyoutfit hit så följer jag med ut. Lätt!!

Av IdahoJ - 9 januari 2008 22:13

Men hallå.. vad hade Carl Bildt på sig? Visst var det roligare att se honom i ngt annat än det han har normalt, men snälla, kunde ingen ha hjälpt honom att hitta något bättre?


Varför vann inte söta Maia Hirasawa något pris? Jag har mött Maia i åtskilliga fotbollsmatcher back in the days. Söt och duktig tjej. Grym på fotboll var hon också!


Är det någon mer än jag som tycker att Danny håller på att förvandlas? Nämnligen till Barbies bästa vän!?! Ken.

Av IdahoJ - 9 januari 2008 11:21

Av IdahoJ - 9 januari 2008 11:10

men inte på ett negativt sätt , utan mer som sån där filmsnö. Idag är jag ledig, så nice:) Låg i sängen till 1015. Det är faktiskt ganska skönt att ha en ledig dag mitt i veckan. Visst hade det varit skönt att var ledig hela helgen, men nu när man inte kan välja så.. Nu sitter jag och funderar på om jag ska bege mig till jobb 2 en sväng. Ska visserligen möta upp E där kl 15, men det vore ju skönt att få gjort lite extra. Var helt inställd på att äta frukost och dra dit på en gång. -Jag ska bara... kolla min mail.. väntade ju på ett mail och nu sitter man här fast framför datorn. Bloggläsning kan ju ta extrem lång tid. Nä nu får jag ta mig i kragen och göra ngt av alla "måsten".



Av IdahoJ - 8 januari 2008 20:18

Det är så många som avger nyårslöften. Jag är inte en utav dom! Om man vill förändra sitt liv kan man göra det när som helst anser jag.

P frågade  idag om vi inte skulle sluta snusa ihop. Vad tror ni jag svarade?

NEJ!! Jag dricker väldigt väldigt sällan, visst konsumerar jag ganska mycket kläder i månaden. Men what? Låt mig njuta av min snus! Min enda drog..

Av IdahoJ - 8 januari 2008 15:33

The big bosses from danmark har nyss åkt. Dom var här i ca 1 timme, den timmen var bättre än julafton! Det kommer att ske en hel del nytt i butiken:) Vi kommer att öka försäljningen med massor, massa nya fräscha varor! I löv nya saker!


Det enda som var tråkigt var att vi inte hann diskutera min ansökan ordentligt. Om jag inte hörde i från henne inom två veckor skulle jag ringa henne. Det blir intervju i danmark i alla fall:) Men jag vågar inte hoppas på för mycket. Än. Spännande men jobbigt att gå runt dessa veckor i ovisshet.


Back to work!

Av IdahoJ - 7 januari 2008 23:03

..när jag skrev min Cv så visste jag inte vad jag skulle skriva.. Tjej eller kvinna. Känner mig inte som en kvinna, då måste man ju vara vuxen.. Känner mig inte så vuxen. Men tjej.. Då låter det ju nästan som om man är lite halv-patetisk och försöker att vara ung. Men jag är ju 27! Snart 28.. Vad är jag? Skrev slutligen tjej/kvinna..

Av IdahoJ - 7 januari 2008 22:03

Tack

Din betalning på 275,00 kr är nu mottagen.
Nu är det bara att vänta på posten...

Leveranstid: ca 2 veckor efter registrerad betalning, med reservation för viss fördröjning vid allmänna helgdagar.

betalningen registrerades via kortbetalning
den 2008-01-07, kl 22:01


Nu har jag beställt den! www.personligalmanacka.se

Har vart på väg länge men nu är det äntligen gjort!

Men att vänta 2 veckor på något som man vill ha NU!!

Någon som har beställt? Tog det verkligen så lång tid?


Ovido - Quiz & Flashcards