Alla inlägg under januari 2008

Av IdahoJ - 24 januari 2008 08:22

Har varit jäkligt mycket snack om det klippet. Jag har inte helt vetat vad det har varit. Tro mig nu vet jag!!

Så jävla äckligt!! Med risk för att spy så finns klippet här om du också är nyfiken. Men kom ihåg att jag varnat er nu

Av IdahoJ - 23 januari 2008 23:30

Den ligger i Sthlm, ni måste kolla in den.Den ligger på Östermalm och har 6 rum. Månadskostnad 9189:- Pris 24 miljoner el högst bjudande. Drömma går ju, mer shit-pomfritt vilken jävla lägenhet!!

Av IdahoJ - 23 januari 2008 21:55

Om du är intresserad utav inredning bör du gå in på denna blogg! 

***

Av IdahoJ - 23 januari 2008 21:31

Läste nyss på Jempas blogg om dekor till laptops. Blev ju så nyfiken och var tvungen att gå in och kolla där också.. Tyvärr var det ingen jag kände att jag riktigt ville ha:( Men det är ju en jätte rolig idé. Får väl fortsätta att kolla runt. Men vet DU vart det finns andra fina så tipsa gärna!


Den här var den jag tyckte bäst om i alla fall..

Av IdahoJ - 23 januari 2008 17:28

Har haft 131 unika besökare idag. Utan en enda kommentar. Boring!

Av IdahoJ - 23 januari 2008 13:41

En kompis fyller 30 år imorgon. På lördag blir det ett supriseparty för honom. Allla var enade att han skulle ha på sig ngt fult (inte jag dock), jag hittade en baddräkt(den har mycket skarpare neonfärger än på bildensamt att det är en rosett på rumpan) på tradera. Så han kommer alltså få ha på sig denna samt en rosa badmössa.


Tror ni han blir nöjd? Eller het?

Av IdahoJ - 23 januari 2008 07:57

Om du inte vill lyssna på musik, scrolla ner tre inlägg då!!


Dom tre låtarna jag har lagt upp nu är utan inbördes ordning.

Verkar jag ha en svag böjning för storbystade blondiner som sjunger?!?

Näe, inte normalt, dom här låtarna tycker jag är kanon musik när man är hemma och fixar i ordning sig inför en förfest. Jag blir glad utav sådan här typ av musik.Vid rätt tillfälle dock!


Annars lyssnar jag på mycket. Men är inte så förtjust i jazz, blues, Kent eller Bo Kaspers.


Nu ska jag krypa ner under täcket igen..


 Ha en lovely day gott folk!

Av IdahoJ - 23 januari 2008 07:56

Ovido - Quiz & Flashcards