Alla inlägg under januari 2008

Av IdahoJ - 29 januari 2008 21:06

..men nu stänger min dator av sig konstant:( Vad är det för fel? Den är ca 2 år.. Är det bara att kasta och köpa ny? Är det dyrt att lämna in och att dom kollar den?

Av IdahoJ - 29 januari 2008 01:32

..kan man det ju aldrig..

Gick och la mig strax efter 22 för att vara piggare och kryare på jobbet imorgon, men gav upp efter 2 timmars "korvande" i sängen. Så nu har jag kikat på IKEA´s hemsida och blivit inspirerad.. Får se om det blir en tur till mor och sthlm. Då blir det definitivt IKEA!


Hittade en kanon bra tävling på prinsessans blogg! Du kan tävla om en supersnygg klocka, här!


Nä nu måste jag sova ännu mer än tidigare,, ska upp 5 1/2 timme:(

Av IdahoJ - 28 januari 2008 16:02

Blev inget med jobbet jag sökt.. Dom tog en tjej som i mina ögon är kanon! En riktig toppen tjej! Så jag är glad för hennes skull.. Men när är det min tur?

Av IdahoJ - 25 januari 2008 08:50

..frukost.. Te.Knäckemacka med mosad avocado och vitlökspeppar. (Tyvärr var citronpepparen slut)

Idag är det fredag, för mig har inte dagarna spelat så stor roll dom två sista veckorna, då jag legat sjuk. Men på måndag blir det nya tag. Förhoppningsvis i kanon form!

I kväll kommer mor hit:) Ska bli väldigt trevligt. Morfar fyller år på söndag. Mamma tyckte att vi skulle springa på stan imorgon men det går ju tyvärr inte. Blir väl te, god mat och chill som gäller.


See ya!


Av IdahoJ - 25 januari 2008 01:09

Stulet ifrån www.emmy-lie.bloggagratis.se


Visste du att, så här många sockerbitar finns det i dessa saker som du får i dig, det kan bli många sockerbitar på en dag.

  • Apelsinjuice 1 glas  -9 bitar
  • Fruktyoghurt, 2dl   -5 bitar
  • Starköl 45 cl,  -9 bitar
  • Sirap, 1 dl  -28 bitar
  • Gelegodis, 10 stycken  -8 bitar
  • Cider, 33cl  -8 bitar
  • Fruktkräm, 2,5dl  -14 bitar
  • Naturgodis, 100g  -12 bitar
  • Ketchup, 1msk  -1 bit
  • Kalaspuffar, 1 port  -7,5 bitar
  • Corn Flakes, 1 port  -4 bitar
  • Coca Cola, 33cl  -13,5 bitar
  • Chokladdryck, 2,5dl  -15 bitar
  • Chokladkaka, 100g  -12,5 bitar
  • Syrlig karamell, 10st  -10 bitar
  • Blåbärssoppa, 2,5dl  -6 bitar
  • Mjölk, 2dl  -2,5 bitar
  • Vetebulle, 1st  -4 bitar
  • Läsk, 33cl  -7,5 bitar

Hur många sockerbitar har du ätit idag?

Av IdahoJ - 24 januari 2008 12:17

För nu har dom äntligen kommit! Dom vita skorna jag beställde! Dom var kanon! Lite stora fram i tårna men 37or hade säkert varit lite små. Perfekt att ha till allt när det blir lite finare väder. (Det har snöat i natt) Nästa gång jag ska beställa något från dom beställer jag dom rosa också. Lätt. Försök att bortse från mina mysbyxor på bilden. Hey- jag är ju sjuk.

Av IdahoJ - 24 januari 2008 09:27

Här finns det hur många olika som helst! Har suttit och kollat i 30 min redan och dom tar ju aldrig slut. Måste kolla igenom alla innan man beställer ju.. Här är bara några utav dom som finns.

Av IdahoJ - 24 januari 2008 08:43

Vad kan du om dokusåpor? Testa det här!

Ovido - Quiz & Flashcards