Alla inlägg under januari 2008

Av IdahoJ - 23 januari 2008 07:53

Av IdahoJ - 22 januari 2008 23:47

Va? Jag kan inte tro att det är sant!! En överdos säger polisen..(Nu har dom ändrat i artikeln) Läs mer här

Av IdahoJ - 22 januari 2008 22:00

Ugly Betty är ju en så söt serie. Å Gynning är ju så grym. Roligt att Katrin var med, även om hon inte fick säga så mycket. Japp, säger då det, nog sitter jag bänkad i soffan framför tvn och kanal 5 nästa tisdag också..


Av IdahoJ - 22 januari 2008 18:44

..kan vara farligt när man är hemma och sjuk. Har beställt en hel del grejjer.

Bland annat dessa skor, dom är härifrån. Kostade nästan ingenting heller:)

Av IdahoJ - 22 januari 2008 18:37

Den här mannen bor i min håla. Har dansat på samma dansgolv som honom x-antal gånger. Man blir svettig bara utav att kolla på honom!

Av IdahoJ - 22 januari 2008 15:34

Idag på dagen kom P med kollega förbi på en kopp kaffe. Alltid trevligt med besök.Kände mig grymt ofräsch bara =( Hade inge fiksbröd hemma, så det fick bli riskakor.

I kväll blir det femman för hela slanten!


20.00Ugly Betty21.00I huvudet på Gynning

Av IdahoJ - 22 januari 2008 00:52

Väldigt många har en redan,min kollega köpte sin i sommras, har varit sugen sedan dess. Nu är det ju bara 1 månad kvar tills jag fyller också.. Annars så finns det en tävling här och där kan man vinna klocka nr 3 uppifrån.. Får väl försöka att tävla när jag sovit lite.

-Over and out-

Av IdahoJ - 21 januari 2008 23:41

Hittade den på Lindas blogg. Dom har ju hur många softa t-shirtar som helst. Me like=)

Ovido - Quiz & Flashcards