Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Back in business!

Av IdahoJ - 30 januari 2008 21:43

Datorn har fungerat i 35 min nu utan att lägga av:)Idag har jag dessutom mått bättre! Lovely! Hur kan man vara på så oförskämt bra humör när man knappt har sovit ngt + inventerat på jobbet?Det känns bra!Inventeringen gick snabbt idag, vår nya praktikant var med, kanon söt tjej! Intresserad och arbetsvillig. Känns bra!I morgon lutar det åt att fika med en bekant som jag inte har träffat på flera månader.På fredag bär det av till sthlm, ska bli skönt att komma iväg en sväng.Det blir en tur till IKEA och The One. Kanske bio besök, men ett som är säkert är att vi ska ut och äta en massa gott! P vill ha sushi och jag har längtat efter indiskt länge.Ser verkligen fram emot detta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IdahoJ - 28 april 2010 22:04

           ...som fortfarande spanar in min blogg.. Urkass nej, väredelöst med bloggandet. Har inte haft tid eller prioriterat detta. Vem vet? Kanske faller lusten på igen. Kanske ska man börja om på nytt någon annan stans?!? Massor har själ...

Av IdahoJ - 10 januari 2010 20:12


   Vet att det var evigheter sedan.. Har varit i Sthml i helgen. Kunde inte låta bli att köpa denna snygga klänning, blir perfekt att ha på sig på middagen i soliga landet=) ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 22:12


   http://www.tv3.se/play   känns som om det bara är jag som har missat fru Anka och co.. Det ska det bli ändring på nu, avsnitten finns ju på treans hemsida! ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 21:10

Drog till jobb2 vid 0745, sedan jobb1 9,15-18,15. Blev kvar och pratade med L efter jobbet. P var förbi jobbet och hämtade bilen, han skulle till Södertälje och kolla på hocky. Så det blev att traska hem.. Uff, det var länge sedan! Blev verkligen en ...

Ovido - Quiz & Flashcards