Alla inlägg den 16 september 2007

Av IdahoJ - 16 september 2007 21:13

varför går helgen så himla snabbt? Har inte gjort ngt speciellt i helgen. Förutom bilköpet då förstås:) Jag förväntar/kräver att det ska gå en bra film på tv på söndag kvällarna men nej.. Så är det ju aldrig nu för tiden, bara en massa gammalt skit. Så nu sitter jag och slö kollar på 4an på Mord i sinnet.


Fredag:

Hyrde 2 filmer. Å jag lyckades hålla mig vaken i ungefär halva första filmen (Illusionisten). Jag är ju ur kass att kolla på film.. På film nr 2 (Number 23) somnade jag på slutet. Näe nu börjar jag att bli urusel..

Lördag:

 Sov till 1000 och fick fika gäster vid 1030. Alltid trevligt med J på besök och ännu mysigare när lilla T är med. Sedan kom A+R förbi och visade bilen. Å jag är ju svårflirtad;) Körde P till middag med jobbet. Tillbringade eftermiddagen och kvällen med 3 killar under 12 år. Trevligt det! Många roliga kommentarer. Åt pizza, godis och kollade på filmen Klick. När det var ca 20 min kvar ville inte filmen vara med längre.. *fuck*  Fick agera taxi

kl 0030. Hade ett långt och djupt samtal till 0300. Skönt att människor som man inte riktgt tror kan diskutera känslor, öppnar sig och gör det. Jag var hysteriskt trött på slutet men fick tvinga mig att hålla ögonen öppna.


Söndag:

Sov alldeles för få timmar.Åt en riktig söndagsfrukost å kollade på film. Har varit trött hela dagen. Massa folk har kommit och gått här idag. Det mest uppskattade besöket var käre kusin.

 Inte så ofta man får träffa honom. Han jobbar, tränar och har tjej+att han håller på rustar sin lgh. Känns som om hela dagen har gått åt till att laga mat och plockat.

Ovido - Quiz & Flashcards