Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Fylle-chaffis

Av IdahoJ - 28 september 2007 23:31

Första men definitivt inte sista gången. Har nyss kört ner Johanna och Anders sondotter Emma ner på stan. Dom kom förbi mig på jobbet tidigare idag och hörde om inte jag skulle med ut. Är inte i form för någon utgång:(

Istället sitter man hemma och blir hög som ett hus av färg-ångor.

Kan ju inte vara nyttigt. P har målat trappen upp till övervåningen, nu i kväll. Så här sitter man snorig, hostig, ev febrig och halvt väck i skallen.

Körde P hem till sin svåger för en stund sedan. Han undrade om jag inte kunde hämta honom sedan. Känns ju som om man är skyldig en hel del skjutsar.. Sa till Johanna att hon kunde prova att ringa när dom ville hem, så kan jag kanske hämta dom om jag är vaken. Mest av allt skulle jag faktiskt vilja sova nu.


Igår kollade jag klart på alla The Hills avsnitt, får väl börja och kika på Laguna Beach avsnitten istället.

 
 
trollpackan

trollpackan

29 september 2007 07:54

Hoppas att du känner dig piggare snart och får en hyfsad lördag!
kram

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IdahoJ - 28 april 2010 22:04

           ...som fortfarande spanar in min blogg.. Urkass nej, väredelöst med bloggandet. Har inte haft tid eller prioriterat detta. Vem vet? Kanske faller lusten på igen. Kanske ska man börja om på nytt någon annan stans?!? Massor har själ...

Av IdahoJ - 10 januari 2010 20:12


   Vet att det var evigheter sedan.. Har varit i Sthml i helgen. Kunde inte låta bli att köpa denna snygga klänning, blir perfekt att ha på sig på middagen i soliga landet=) ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 22:12


   http://www.tv3.se/play   känns som om det bara är jag som har missat fru Anka och co.. Det ska det bli ändring på nu, avsnitten finns ju på treans hemsida! ...

Av IdahoJ - 24 september 2009 21:10

Drog till jobb2 vid 0745, sedan jobb1 9,15-18,15. Blev kvar och pratade med L efter jobbet. P var förbi jobbet och hämtade bilen, han skulle till Södertälje och kolla på hocky. Så det blev att traska hem.. Uff, det var länge sedan! Blev verkligen en ...

Ovido - Quiz & Flashcards