Alla inlägg den 5 november 2007

Av IdahoJ - 5 november 2007 16:13

Guud vad tiden går snabbt. Dagarna bara flyger iväg!

En snabbis från förra veckan:

Månd: Jobbade till 18.00 Jag å L åkte till Uppsala på kvällen. Ut och åt med dom andra tjejerna från "våra andra butiker". Nice! Kom tillbaka till hotellrummet ca 22.30


Tisd: Upp 06.15 Duschning. Frukost. I lööv hotellfrukost! 08.00 skulle vi vara i Gränby. Vi var inte helt färdiga i butiken men jag och L åkte vid ca 18.00 för att hinna med tåget hem. Kom hem ca 1945.. Helt slut.


Onsd: Började 07.30 Inventering. Åkte hem 16.45 Packade upp och packade ner.


Torsd: Arbetade till 15.00 Tog mitt pick å pack och begav mig ner till mor och Sthlm. A och O följde också med. Åt ute. Satt å kikade på tv, drack te och pratade med mor.


Fred: Vaknade alldeles för tidigt.Kl 1000 bleb det en tur till Stinsen. En tur till naturhistoriska museet. En tur till Kista galleria. Bio samt lite shopping. Kom hem 19.45 Tok-fixade till tacos. 20.00 stod maten klar till Idol.


Lörd: En lång och mysig frukost. Åkte till P:s garage. Fick nya sommardäck! Så jäkla snällt! En sväng på Rusta. Hittade faktiskt 3st julklappar! Var tvungen att åka uppåt igen då vi skulle på kalas kl 17.00


Sönd: Nya vinterdäck på bilen. Resten av dagen slappade jag i stort sett. En liten sväng förbi mormor och morfar bara.


En snabb resumé av veckan som gått. Känner inte riktigt att jag har tid att skriva..


Ha en trevlig eftermiddag!

Ovido - Quiz & Flashcards