Alla inlägg den 21 november 2007

Av IdahoJ - 21 november 2007 23:13

..har inte ätit en enda lussebulle än. Jag verkligen ÄLSKAR lussebullar. Har inte hittat några att köpa här än. Måste jag baka i helgen? Näe.. vill nog hellre åka ner till Sthlm och köpa. Har hört några rykten om hockykväll här på fredag:( Om lönen hinner komma in på fredag tror jag för tusan att jag åker ner! Ja, varför inte egentligen?

Av IdahoJ - 21 november 2007 22:48

-vad är det för jäkla strul nu? Funkar ju inte som det ska nu:(

Jobbat 0915-1815. Hem. Färdiglagad middag stod på spisen. Tycker vi mycket om. Iväg och kollade på hocky. Kollade på Roomservice. Kollade nyss på senaste avsnittet av The Hills. Nu ska jag nog läsa lite bloggar och sen sova. I morgon jobb 1 : 10-18. Jobb 2: 18.15-? Har tur att E ville hjälpa mig lite på jobb 2 så att vi kommer hem i hyfsad tid.


Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards