Alla inlägg den 23 november 2007

Av IdahoJ - 23 november 2007 22:53

.. till huvudstaden.. Blir här tills imorgon kväll lr söndag fm..

Av IdahoJ - 23 november 2007 22:40

Har det blivit ngt fel? Vad har svenska folket gjort? Vet dom om vilket misstag dom gjort? Vad har jag gjort som inte röstat? Daniel är ju grym!!

Av IdahoJ - 23 november 2007 08:45

finally friday! yes!


Ha en fin dag å helg! Har inte bestämmt mig själv vad jag ska göra än..

Nä nu börjar jag bli sen. Som vanligt.

Av IdahoJ - 23 november 2007 00:15

Sjukt många minnen till denna låt. Jag gick i 8an. Jag var vuxen men samtidigt cool och häftig. Jag var lite hemligt förälskad i Hardy. Vi kallade honom för Handy. (Pga hans stora vackra händer) Drack norrlandsguld. "Folk-piss" i vardagsmun. Vilken jäkla underbar tid egentligen.

Ovido - Quiz & Flashcards