Alla inlägg den 22 november 2007

Av IdahoJ - 22 november 2007 23:47

missade ju programmet med Persbrandt som gick i kväll. Hur kunde jag? Istället kollade jag på ett halv-kasst CSI. Skit!

Av IdahoJ - 22 november 2007 23:22

Vart har dessa sorgliga och patetiska människor tagit vägen?  Lever fröken Rosing?  Är hon och Fadde tillsammans igen? Vet någon utav dom ens det? Deras on/off förhållande verkar ju j***igt seriöst.. Hon den där andra tjejen med dom groteska läpparna,, Vad hette hon? Är det någon som bryr sig om vad som händer med dessa människor? Näe trodde inte det heller..

Av IdahoJ - 22 november 2007 23:03

Vem tycker inte om den här låten? Så fin.

Av IdahoJ - 22 november 2007 21:21

När jag skulle bege mig till jobb 2 så märkte jag att jag glömt nycklarna dit hemma:( Kom hem ca 1940. Iväg till Willys. Tänkte köpa middag. Totalt oinspirerad till matlagning. Blev en Risifrutti, rostad smörgås och en hel ask med vindruvor.


Hi hi.. Glömde bort en sak.. Råkade låsa in Lina på jobbet idag. E hämtade ju mig när vi skulle iväg. Lina satt och grejjade med datorn när jag skulle gå. Gick och pratade med E när vi skulle ut ur butiken. Blev nog säkert bara utav vana som jag låste dörren... Jag hörde inte heller att hon ringt mig.. Hon var väl inlåst ca 25min.. Sorry L!! Inte meningen!!


Å imorgon är det äntligen fredag!!

Av IdahoJ - 22 november 2007 09:02

... kommer inte filmerna på biografen på löpande band direkt. Vi har en biograf med en biosalong. Man sitter inte skönt heller. Men på fredag går Ett öga rött.Wow, endast lite mer än en månad sedan den hade premiär.. 


Är det någon som sett den? 


 Är sugen på att gå..Om inte lönen hinner komma in imorgon så blir jag väl kvar här och går på bio. Men om lönen kommer drar jag ner till Sthlm. Måste ju köpa något på The One innan mina presentkort går ut! Dom har ju hur mycket fint som helst. Dock ganska dyra grejjer.. (Om man jämför med min IKEA-budget;) )

Well, nu är det dax att börja fixa sig innan Rocco 2 avgår till stan..


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards