Alla inlägg den 13 november 2007

Av IdahoJ - 13 november 2007 22:47

Ville ju ha dessa skor i grått, nu finns det endast kvar i brunt! Ska jag köpa dom ändå?

Av IdahoJ - 13 november 2007 22:07

Tar sån fruktansvärd tid att komma in på denna sida:(


I söndags hyrde vi film. Parfymen.Ja, du.. Vad ska man säga om den?

Är riktigt kluven.Stundtals tyckte jag att den var bra, sekunden efter tyckte jag att den sög. Den har ju fått kanon recentioner. Jag kanske inte är kulturell nog för filmen;)


Helgen som var bara flög iväg. I fredags kom mor upp. Hämtade henne från mormor och morfar efter jobbet. Ringde pizzerian när jag var där. -Kom om 15 min så är dom klara. Åkte dit efter 20min. När vi suttit där i 30 min var dom klara. Inte nå fastfood där inte:( Hem å kikade på IDOL. På lördagen vaknade jag utav att tlf ringde. Iväg och kollade när A hade hocky match. Dom förlorade stort. Hem till mormor å morfar. Hjälpte till och gjorde lite Pannacotta.Åkte till Norberg och kollade på när kusin hade handbollsmatch. Dom förlorade stort. 6-40..Hem en snabbis och fixade iordning mig. Till gamlingarna igen. Moster hade lyckats igen:) Kanon god mat och trevligt sällskap. På söndagen väcktes man återigen utav att tlf ringde. Mor, moster å karln åkte hem på förmiddagen. Resten utav söndagen slappade jag bara.. UUHH så gött!

Ovido - Quiz & Flashcards