Alla inlägg den 6 november 2007

Av IdahoJ - 6 november 2007 16:12

Slappa framför tvn som vanligt eller fika med en vän? Lutar åt tvn.. Arbetar 0915-1815 hela veckan. Innan jag börjar mitt "riktiga jobb" har jag nu i 2 dagar varit på mitt extra jobb i 1 timme innan. Så lär det bli resten utav veckan också tyvärr.. Men vad gör man när man arbetar inom handels? Inte tjänar man några pengar annars om man inte har ett extra jobb. Well nu ska F snart gå hem så jag får springa ut igen.

 Ha det!

Av IdahoJ - 6 november 2007 16:08

Igår till middag åt jag gröt. Havregrynsgröt. Tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat. Till andra kan jag laga men till mig själv- nej. Äter ju ingenting:( Äter inte svamp för jag tror att det smakar ödla. Äter inte aubergine för att jag tror att det smakar ödla. Äter inte stekt lr kokt ägg. Äter inte fisk, skaldjur, fågel eller kött. Äter inte qourn eller soya produkter. Vad fan äter jag?

Ovido - Quiz & Flashcards