Alla inlägg under november 2007

Av IdahoJ - 18 november 2007 20:54

,en kopp te och mysigt sällskap. Kan en söndag bli mer fulländad än så? Nu är tydligen teet klart. Vad kollar du själv på i kväll? Mitt favvo te just nu är Indian Spice. Föredrar egentligen lösvikts te, men detta är kanon gott ändå! Ha en trevlig söndags kväll.

Av IdahoJ - 18 november 2007 17:07

lampa. Måste nog höja taket i detta hus för att den ska komma fram i sin rätt.. Undrar hur mycket det kostar? Lampan är ju inte heller direkt billig..

(26950:-) Men vem vet när jag blir stor och rik kanske.. Ja vi säger väl så..

Av IdahoJ - 18 november 2007 16:59

Tycker att denna är jätte fiiin!! Och nu kostar den "bara" 4305:-

Av IdahoJ - 18 november 2007 16:53

Dom här var väldigt söta...Ska man börja att pyssla lite kanske?!?  Hjärtanen kostar endast 40kr för alla 4st.

Av IdahoJ - 18 november 2007 16:44

Alla hade smurfar när jag var liten. Jag hade aldrig någon. Tror inte att jag tjatade på mamma heller. Tror att jag bara ville ha en men inte SÅ mycket att jag önskade mig en.. Ska jag köpa mig en nu för att säga att jag ägt/äger en smurf?

Av IdahoJ - 18 november 2007 16:33

Någon som vill ha lika t-shirt som man har sett Paris i? Jag tycker att den är ´snygg. Och det trycket passar väl nästan in på alla tjejer?

 Finns att köpa på www.houseofmental.com

Av IdahoJ - 18 november 2007 16:23

Den här gick het i spelaren förra sommaren..

Av IdahoJ - 17 november 2007 17:25

Har egentligen bara en "drog", denna. Dricker väldigt väldigt sällan. Absolut inget moraliskt eller så.. Mest pga att det suger att gå ut i denna håla. Men däremot älskar jag catch och lättmjölk!

Ovido - Quiz & Flashcards