Alla inlägg den 12 september 2009

Av IdahoJ - 12 september 2009 22:16

Efter middag vankas självklart dessert

  


Av IdahoJ - 12 september 2009 19:21

    


Så här näringsrik middag ska jag trycka i mig. Tror att jag, är den enda jag vet om, som inte sett Mamma Mia, men i kväll åker den nog på.

Av IdahoJ - 12 september 2009 18:39

          


I juli firade jag och P att vi varit tillsammans i 7år. Vi åt en god tre rätterslunch vid Sätra brunn. Efter det strosade vi runt lite på området. Det är väldigt fint där. Vi glömde tyvärr badkläderna hemma annars hade man kunnat ta ett dopp i poolen. Blev lite fika sugna efter ett tag, jag åt upp halva Ps morotskaka=) Tyvärr hade min favorit butik stängt igen och finns bara som nätbutik. Det blev en trevlig spontan dag. Sådana gillar jag!

Av IdahoJ - 12 september 2009 17:10

Är ensam hemma över natten. Om jag ska vara ärlig så är det riktigt skönt! Inte ofta jag är det, antingen är vi 2st jämt eller 4st, passar på att njuta riktigt. Har hyrt 2 filmer som inte P vill se, så då passar jag ju såklart på att göra det nu. Middag däremot vet jag inte om jag vill göra, funderar faktiskt på att gå och köpa chips och dipp till middag. Är inte det en ok middag?

Ovido - Quiz & Flashcards